با معرفی برگزیدگان؛

جشنواره تئاتر استانی مونولوگ سیاژن هرمزگان به کار خود پایان داد



نخستین جشنواره تئاتر استانی مونولوگ سیاژن استان هرمزگان با معرفی برگزیدگان بخش های مختلف جشنواره، در شهرستان رودان به کار خود پایان داد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، آیین پایانی نخستین جشنواره تئاتر استانی مونولوگ سیاژن هرمزگان، روز یکشنبه با حضور جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی، هنرمندان و اهالی تئاتر در سالن مجتمع فرهنگی و هنری شیخ طوسی رودان برگزار و برگزیدگان بخش های مختلف این رویداد هنری معرفی شدند.

آراء هیات داوران نخستین جشنواره تئاتر استانی مونولوگ سیاژن در بخش های مختلف این رویداد هنری به شرح زیر است:

 

اثر برگزیده بخش استعدادهای نو

هیات داوران نخستین جشنواره تئاتر استانی مونولوگ سیاژن، لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ ۳۰ میلیون ریال بخش استعدادهای نو را به «فاطمه عبدی پور» برای بازی در نمایش «کوله بار تنهایی» از بندرعباس اهدا کرد.

 

تقدیر بازیگری بخش آزاد

لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ ۱۰ میلیون ریال به‌طور مشترک به «مجید بشکال» برای بازی در نمایش «مکبث» از بندرعباس و «سید میلاد آل عبایی» برای بازی در نمایش «زمینی ها» از بستک اهدا شد.

 

آثار برگزیده بخش آزاد

جشنواره تئاتر استانی مونولوگ سیاژن هرمزگان به ایستگاه پایانی رسید

 

لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ ۵۰ میلیون ریال به‌طور مشترک به «مرجان چشم براه» برای بازی در نمایش «توچال» از قشم و «نسیم عزیزی» برای بازی در نمایش «سگ کشی» از رودان اهدا شد.

 

تقدیر بازیگری بخش «مکتب سردار»

لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ ۱۰ میلیون ریال به «ابوالقاسم احدیان» برای بازی در نمایش «سُرب داغ» از میناب اهدا شد.

سعید موحدی، لیلی رشیدی و محمد عاقبتی داوری آثار بخش رقابت نخستین جشنواره تئاتر استانی مونولوگ سیاژن را بر عهده داشتند.

 

آثار برتر بخش مونولوگ نویسی در بخش تقدیر نویسندگی

 در بخش مونولوگ نویسی از «علی رحیمی شهواری» برای نمایشنامه «حرف ناتمام» از میناب، «فریبا جعفری» برای نمایشنامه «شالوی پریشان» از بندرعباس و «شکوفه درویش اولادی» برای نمایشنامه «یاقوت» از حاجی آباد تقدیر شد.

هیات داوران بخش مونولوگ نویسی، هیچ کدام از آثار را حائز رتبه های برتر ندانست.

علی رضایی، حسن رونده و کوروش سلمانی دهبارز، داوری آثار بخش مونولوگ نویسی نخستین جشنواره تئاتر استانی مونولوگ سیاژن را بر عهده داشتند.

نخستین جشنواره تئاتر استانی مونولوگ سیاژن از ۱۷ تا ۲۱ اسفند ماه سال جاری در بخش های استعدادهای نو، تجربی، آزاد، مکتب سردار و مونولوگ نویسی به میزبانی شهرستان رودان استان هرمزگان برگزار شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها