توضیحات آسایشگاه کهریزک درباره وضعیت «رضا رویگری»



به دنبال ویدئو منتشر شده از صحبت‌های "رضا رویگری" در آسایشگاه کهریزک، مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک درخصوص وضعیت این بازیگر توضیحاتی ارائه کرد.

 

به گزارش صبح ساحل، محسن پزشکی اظهار کرد: بنا به اظهار نظر همسر رضا رویگری، پیش از اینکه ایشان در کهریزک نگهداری شوند در بیمارستان بستری بود که پزشکان توصیه کردند ایشان باید در مرکزی که امکانات توانبخشی و فیزیوتراپی در آنجا وجود دارد، اسکان داده شوند و بنا به مقتضیات و شرایط خانوادگی و اجتماعی ایشان، از کهریزک درخواست شده که کمک و همراهی کنند و آسایشگاه با این خانواده همراهی کردند و طی یک هفته گذشته این کار صورت گرفت.

وی ادامه داد: تلاش بر این بوده است که ما نمایندگان جامعه هنری، اجتماعی باشیم و هرکاری که ایشان دارند برایشان انجام دهیم. پزشکان آقای رویگری را ویزیت کردند و ایشان تحت درمان اصلی است و بنا بر این است که فیزیوتراپی، کار درمانی و نکات بهداشتی برایشان صورت گیرد.

مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک درخصوص محدودیت‌های عیادت و ملاقات با این بازیگر اظهار کرد: این محدودیت‌های عیادت و ملاقات فقط از سوی مجموعه کهریزک به این دلیل لحاظ شده است که ما در پی دو سال وجود کرونا، محدودیت‌های خاصی برای عیادت‌ها پیش‌بینی کردیم و همان محدودیت‌ها موجب کنترل خاص و ویژه کهریزک شد تا آسیب کمتری به سالمندان و معلولان وارد شود. در این رابطه نیز اگر قرار باشد محیط را باز بگذاریم، خیلی‌ها دوست دارند به راحتی ایشان را ملاقات کنند اما در این زمینه مصلحت بر این است که تمامی این موارد با هماهنگی صورت گیرد.

پزشکی ادامه داد: روزانه در دو ساعت (۱۰/۳۰ تا ۱۲ ) و ( ۱۴ تا ۱۵ ) با هماهنگی قبلی، امکان ملاقات با آقای رویگری امکان پذیر است تا شیوع بیماری از جمله کرونا مجددا در این مجموعه انتقال داده نشود.

 

عیادت نماینده وزیر ارشاد از رضا رویگری

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر به نمایندگی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در آسایشگاه کهریزک با رضا رویگری بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، دیدار و پیگیر وضعیت این هنرمند پیشکسوت شد.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به دیدار با این هنرمند پیشکسوت گفت: بلافاصله پس از انتشار ویدئویی از آقای رویگری وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی از من خواستند با حضور در آسایشگاه کهریزک دلیل بستری شدن ایشان در آسایشگاه را بررسی و اقدامات لازم در این جهت انجام پذیرد.

پوراحمدی در ادامه افزود: توجه به وضعیت معیشتی و سلامت اصحاب فرهنگ و هنر از وظایف صندوق اعتباری هنر است و تمام تلاش ما این است که به طرق مختلف از جامعه فرهنگ و هنر کشور حمایت کنیم. 

 

 

وی در ادامه افزود: پس از بررسی های بعمل آمده از همسر و مسوولان آسایشگاه کهریزک مشخص شد، دلیل اصلی بستری ایشان موضوع مسکن نبوده و آقای رویگری بدلیل شرایط ویژه جسمانی پس از ترخیص از بیمارستان باید تحت مراقبت های ویژه قرار می‌گرفتند که این امکان در منزل مهیا نبوده و پزشکان معالج و همسر ایشان آسایشگاه کهریزک را به دلیل امکانات ویژه و کادر پرستاری مجرب برای گذراندن دوران نقاهت وی پیشنهاد دادند. از آنجایی که آقای رویگری در جریان اقداماتی که برای سلامت ایشان در آسایشگاه کهریزک ضروری است نبودند، اقدام به انتشار این ویدئو کردند.

پوراحمدی در خصوص حل مشکلات  این بازیگر قول مساعد داد و گفت: با دستور وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش می کنیم تا مشکلات آقای رویگری طی روزهای آتی مرتفع شود.

وی در ادامه گفت: طی چندسال اخیر تلاش کردیم در کنار آقای رویگری باشیم و در حد مقدورات صندوق از ایشان با اعطای تسهیلات بلاعوض، انجام بیمه درمان تکمیلی و پرداخت هزینه های درمان و بسته های معیشتی حمایت های لازم بعمل آوریم.

پوراحمدی ضمن ابلاغ سلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، تاکید کرد: برای پرداخت هزینه‌های درمانی و پرستاری ایشان چه در منزل و یا فراهم نمودن امکانات ویژه برای مراقبت از ایشان در خارج از منزل آمادگی کامل را داریم.

 

منبع: ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها