سرمربی تیم فوتسال فولاد هرمزگان:

در مرحله نهایی هر بازی حکم یک فینال دارد



سرمربی تیم فوتسال فولاد هرمزگان گفت: در مرحله نهایی هر بازی حکم فینال دارد و برای کسب پیروزی و نتیجه لازم از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کنیم.
علی امیری ، در خصوص شرایط مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال کشور، افزود: مرحله دوم به طبع بهترین ها حضور دارند و تمامی تیم ها با هماهنگی و با تمامی قوا برای صعود به لیگ برتر می جگند. وی با بیان این که روز نخستی که برای عقد قرارداد به شرکت فولاد هرمزگان رفتم توقع از بنده بقا در لیگ دسته اول بود، اظهار کرد: با توجه به جذب بازیکنان جوان و با انگیزه و هماهنگی لازم در بین کادرفنی و بازیکنان و مدیریت باشگاه توانستیم به مرحله نهایی صعود کنیم.
سرمربی تیم فوتسال فولاد هرمزگان با اشاره به این که بازهم در مرحله نهایی تلاش می‌کنیم و با انگیزه بالا و اتخاذ تدابیر لازم امیدواریم بتوانیم دست به کارهای بزرگی بزنیم، خاطرنشان کرد: در مرحله نهایی هر بازی حکم فینال دارد و برای کسب پیروزی و نتیجه لازم از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنیم.وی با بیان این که شرایط در مرحله نهایی بسیار سخت و با توجه به شرایط مالی و جوانی بازیکنانم جدال با سایر تیم ها دشوار است، اضافه کرد: تنها یک سهمیه فیفا در لیست  ما   وجود دارد اما با توجه به شرایط جذب بازیکن و بودجه ای باشگاه با همان لیست مرحله اول در مرحله نهایی حاضر می‌شویم.
امیری با اشاره به این که تیم فولاد هرمزگان و صنایع هرمزگان هر دو جوان ترین تیم های مرحله نهایی رقابت ها هستند، اظهار کرد: تیم صنایع بازیکنان با تجربه بیشتری از فولاد هرمزگان دارد اما از ۴۶ بازیکن هر دو تیم ۴۰ بازیکن بومی هستند که این موضوع نوید روزهای خوبی را برای فوتسال هرمزگان می‌دهد. وی در خصوص شهرآورد هرمزگانی‌ها در هفته نخست مرحله نهایی رقابت های فوتسال دسته اول کشور، عنوان کرد: بازی بسیار سخت و دشواری است و هر دو تیم با شناخت کافی و کامل از یکدیگر وارد مسابقات می شوند.
سرمربی تیم فوتسال فولاد هرمزگان تصریح کرد: تیم صنایع هرمزگان در سه سال گذشته پله پله مسیر موفقیت را طی کرده و فصل گذشته تنها به دلیل تفاضل گل نتوانست به لیگ برتر راه پیدا کند و از مدیریت باشگاه تا تدارکات همه ارکان یک باشگاه حرفه ای را دنبال می کنند و بازی در مقابل این تیم سخت و دشوار است اما فوتسال غیرقابل پیش بینی است و تلاش خود را خواهیم کرد تا با دست پر از زمین مسابقه خارج شویم.
 

 سرمربی تیم فوتسال صنایع هرمزگان:

به حمایت هواداران نیاز داریم

سرمربی تیم فوتسال صنایع هرمزگان گفت: امیدوارم تجربه و انرژی جوانی بازیکنانم در این مرحله به کمک مان بیاید و بتوانیم راهی لیگ برتر شویم. هادی بزوال در خصوص شرایط مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال کشور، افزود: اتفاق بزرگی برای استان هرمزگان در فصل جاری رقابت های لیگ دسته اول فوتسال کشور رخ داد و صعود هر دو نماینده استان به مرحله نهایی نشان دهنده کیفیت و رشد این ورزش توپی است. وی با بیان این که امیدوارم با حمایت هواداران و مسئولان استان شاهد باشیم هر دو نماینده استان جواز حضور در لیگ برتر کشور را به دست بیاورند، خاطرنشان کرد: در مرحله نهایی هر شش تیم راه یافته بهترین‌های لیگ دسته اول هستند و هر بازی حکم یک فینال را دارد و هیچ حریفی در این مرحله آسان نیست. سرمربی تیم فوتسال صنایع هرمزگان با اشاره به این که امیدوارم تجربه و انرژی جوانی بازیکنانم در این مرحله به کمک مان بیاید و بتوانیم راهی لیگ برتر شویم، تصریح کرد: در این مرحله تیم هایی همچون پاس تهران و شهرداری ساوه با سابقه حضور در لیگ‌برتر، گهر زمین سیرجان با سرمایه گذاری بالا و استفاده از بازیکنان لیگ برتری، ایرالکو مدعی و فولاد هرمزگان با انگیزه باید دیدار کنیم.
وی با بیان این که تا همین مرحله هم نسبت به بسیاری از تیم ها که با هزینه‌های سرسام آور وارد مسابقات شدند، خوب کار کرده ایم، عنوان کرد: قصد داریم در این مرحله یک بازیکن جذب کنیم اما شرایط جذب بازیکن در مرحله نهایی بسیار دشوار است و در صورت پیدا شدن بازیکن مورد نظر با شرایط قانون نقل و انتقالات احتمال دارد بازیکن جدیدی جذب شود. بزوال در خصوص شهرآورد هرمزگانی ها در هفته نخست مرحله نهایی رقابت های فوتسال دسته اول کشور، عنوان کرد: شهرآورد هرمزگان سخت و دشوار است زیرا تیم فولاد یکی از تیم های مدعی و فنی در رقابت های  لیگ یک است و از کادرفنی با دانشی در راس آن علی امیری که از هوش بالایی برخوردار است، بهره می برد.
وی ادامه داد: فولاد هرمزگان تیم یکدستی است و هر دو تیم از یکدیگر شناخت کافی دارند اما امیدوارم یک بازی جوانمردانه، عادلانه و به دور از هر حاشیه ای را شاهد باشیم.سرمربی تیم فوتسال صنایع هرمزگان با تشکر از حمید رضایی و علیرضا باقری، مدیر تیم و مدیرعامل باشگاه صنایع هرمزگان در حمایت از بازیکنان و کادرفنی در فصل جاری، اضافه کرد: امیدوارم با کسب نتایج مورد نظر و صعود به لیگ برتر بتوانیم پاسخ زحمات مسئولان را در حمایت و همراهی تیم صنایع هرمزگان بدهیم.
وی در پایان گفت: از تمامی هواداران فوتسال در هرمزگان می خواهم که در مرحله نهایی حمایت از تیم صنایع هرمزگان را فراموش نکنند و با وضع قانون حضور ۳۰ درصدی هواداران در سالن فجر بندرعباس، امیدوارم از حمایت پرشور هوادارانمان بهره ببریم. در هفته نخست مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال کشور از ساعت ۱۶ پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه دو تیم فولاد هرمزگان و صنایع هرمزگان در سالن فجر بندرعباس به مصاف یکدیگر می روند. 
روزنامه صبح ساحل
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها