مسابقات موتور کراس هرمزگان در قشم برگزار شد



تیم موتور کراس جزیره قشم عصر (جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱) مقام نخست مسابقات موتورکراس استان هرمزگان و انتخابی کشور (یادواره محمد بلالی) را کسب کرد.

   

به گزارش صبح ساحل، مسابقات موتورکراس قهرمانی استان هرمزگان و انتخابی کشور (یادواره محمد بلالی) در پیست قدیم موتور کراس جزیره قشم در ساحل جنوبی پشت زیارتگاه شاه شهید برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.

این مسابقات در دو کلاس ۲۵۰ و ۴۵۰ سی سی جوانان برگزار شد که از هر کلاس ۲ نفر به مسابقات کشوری راه یافتند.

در کلاس ۲۵۰ سی سی انفرادی «علیرضا احمدی» از بندرعباس به مقام نخست دست یافت و «شمس الدین تکی زاده قشمی» و «عبدالله اسدی» هر دو از جزیره زیبای قشم به ترتیب دوم و سوم شدند.

همچنین «محمدشریف سرودی» در کلاس ۴۵۰ سی سی عنوان اول را از آن خود کرد، «امین بازماندگان» دوم شد و «سید محمد حسینی» نیز به مقام سومی رسید.

  

تیم قشم قهرمان مسابقات موتور کراس هرمزگان شد

  

در این مسابقات پنج تیم از شهرستان های بندرعباس، بندر خمیر، جناج بستک، قشم و میناب حضور داشتند که تیم های یادشده برای کسب سهمیه حضور در مسابقات موتورکراس قهرمانی کشور با هم به رقابت پرداختند.

دو شرکت «ایلند موتور» و «موتو مارکت قشم» اسپانسر برگزاری این مسابقات بودند.

 

تیم قشم قهرمان مسابقات موتور کراس هرمزگان شد

  

پیست موتور کراس این جزیره برای برگزاری این مسابقات استانی با حمایت های شورای اسلامی شهر و شهردار قشم در جاده ساحل جنوبی پشت زیارتگاه شاه شهید به صورت موقت تعمیر و بازسازی شده بود.

در آیین اهدای جوایز مقام های اول تا سوم این مسابقات در دو کلاس ۲۵۰ و ۴۵۰ سی سی جوانان حجت الاسلام «غلامرضا حاجبی» امام جمعه و «میرداد میردادی» شهردار قشم و جمعی از مسوولین و ورزشکاران سرزمین آب و آفتاب حضور داشتند.

 

تیم قشم قهرمان مسابقات موتور کراس هرمزگان شد

   

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

   

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها