سارقان اصلی بانک ملی، ۴ نفر بودند



فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: سارقان اصلی بانک ملی ۴ نفر بودند که وارد بانک ملی شعبه دانشگاه در پایتخت شدند.

  
    
به گزارش صبح ساحل، سردار حسین رحیمی گفت: اعضای اصلی باند سارقان صندوق امانات بانک ملی، سه برادر سابقه دار و پسرخاله آن‌ها بودند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: این سارقان از ساعت یک و نیم تا ۲ بامداد روز جمعه وارد بانک شدند و کارشان تا ساعت ۴ بعدازظهر به اتمام رسیده است.

این مقام ارشد انتظامی افزود: از چهار سارق، دو نفر کار سرقت و دو نفر کار تدارکات را انجام می‌دادند.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: دو نفر از سارقان به همراه همسر یکی از سارقان، به خارج از کشور رفته اند که اقدامات برای آوردن آن‌ها به داخل کشور انجام شده است.

  

رئیس پلیس آگاهی با بیان اینکه سرقت از شعبه‌ بانک ملی پنج شنبه شب اتفاق افتاد گفت: این مسئله دوشنبه صبح به پلیس اطلاع داده شد.

   

این مقام انتظامی با اشاره به تحویل اموال مکشوفه به خزانه بانک‌ ملی، گفت: تیم ویژه‌ای از متخصصان در امر طلا و جواهر و نماینده پلیس و دستگاه قضائی پنج روز فعالیت کرده تا اموال مکشوفه را شناسنامه‌دار کنند و تمام اموال تحویل خزانه بانک ملی شد.

وی با بیان اینکه لحظه به لحظه این اقدامات توسط 6 دوربین مستندات‌سازی شد، متذکر شد: روز گذشته‌ جلسه‌ای توسط افسر رابط پلیس ما و کشور مقابل برگزار شده و مترصد این هستیم سه متهم که در خارج از کشور هستند، به کشور مسترد شوند همچنین بازسازی صحنه از نیمه شب گذشته تا ساعت 3 صبح دیروز انجام شد.

رحیمی یادآور شد: سریع‌ترین کشف در مقایسه با دیگر سرقت‌های مشابه مربوط به پلیس ایران‌ بود، سارقان تخصص کامپیوتر، هوابرش و ... داشته و قصد داشتند طلاها را به مرز برده اما‌ موفق به این کار نشدند.

رئیس پلیس تهران با تأکید بر اینکه تحویل اموال مردم برعهده بانک ملی، مرکزی و دادستان است، عنوان کرد: تمام اموال را تحویل دادیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها