مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی صنایع خبر داد

در مجموعه ورزشی استان همدلی بسیار خوبی اتفاق افتاده است



مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی صنایع هرمزگان گفت: برای تیم های هرمزگانی که از لیگ دسته دوم به بالا صعود کنند، کمک هایی در نظر گرفته شده و برای قهرمانی تیم‌ها و ورزشکاران پاداش و مراسمی ویژه در نظر گرفته شده است.
 
به گزارش صبح ساحل،  علیرضا باقری گفت: تیم فوتسال صنایع هرمزگان را از روز اول برای صعود بسته بودیم و حمایت های لازم را نیز انجام دادیم.
وی با بیان این که کادر باجرایی و فنی سیار خوبی را در کنارمان داشتیم، اظهار کرد: به توان بازیکنانمان نیز ایمان داشتیم و از تمام ظرفیت پتانسیل های استان استفاده کردیم که امروز توانستیم این افتخار را برای هرمزگان به ارمغان بیاوریم. باقری ادامه داد: يقينا  توانستیم نتیجه خوبی را در تیمداری حرفه ای در بسیاری از رشته ها به دست بیاوریم و امسال با توجه به تمرکز در بحث قهرمانی در لیگ های برتر کشوری این آمادگی را داریم که از تیم ها و باشگاه هایی که امکان تحت پوشش قرار دادن تیم ها را دارند حمایت کنیم و اگر به صورت تخصصی شرکت، صنایع یا افراد خیر یا علاقه‌مند به ورزش، علاقه به تیمداری حرفه ای داشته باشند نیز ما این حمایت را از آن‌ها انجام می دهیم. وی ادامه داد: آمادگی کامل و لازم و بودجه مد نظر برای تمامی رشته های ورزشی داریم و وظیفه خود می‌دانیم که از هر تیمی که بتواند به مرحله لیگ‌های حرفه ای برسد، حمایت کنیم و پشتیبانی لازم را از آنها داشته باشیم و تحت عنوان باشگاه صنایع بتوانیم آنها را تحت پوشش قرار دهیم.  هباقری بیان کرد: ما زیرساخت های ورزشی و باشگاه های هرمزگان را خوب ارزیابی کرده ایم و در کنار آن‌ها فضای جدیدی را در استان تعریف خواهیم کرد تا بتوانیم آینده خوبی را برای ورزش استان ترسیم کنیم. وی اضافه کرد: در بحث حمایت از تیم ها و قهرمانان آیین نامه هایی را تدوین کرده ایم که براساس آن برای تیم هایی که از لیگ دسته دوم به بالا صعود کنند کمک هایی در نظر گرفته شده و همچنین برای قهرمانی تیم ها و ورزشکاران پاداش و  مراسمی ویژه در نظر گرفته شده است. باقری با بیان این که این قضیه نوید خوبی برای آینده ورزش استان خواهد بود که افراد توانمند مورد حمایت قرار خواهند گرفت، اظهار کرد: در مجموعه ورزشی استان همدلی بسیار خوبی اتفاق افتاده که امید به تکرار آن داریم.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها