رشد ۸۴ درصدی رفع تصرف اراضی در قشم



رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم از رشد ۸۴ درصدی ارزش رفع تصرف اراضی خالصه در جزیره قشم از ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، مصطفی مازندرانی افزود: مجموع اراضی خالصه رفع تصرف شده این جزیره در سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ افزون بر ۱۸۵ هزار و ۴۲۹ متر مربع است.

وی تصریح کرد: مجموع ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده جزیره قشم در سه ماهه نخست سال جاری بالغ بر هزار و ۵۵۶ میلیارد ریال است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته (۸۴۵ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال) بیش از ۸۴ درصد رشد داشته است.

رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم علت این افزایش را متفاوت بودن موقعیت منطقه ای و مکانی و همچنین ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده در طول دو بازه زمانی سه ماه اول سال عنوان کرد.

مازندرانی گفت: این یگان در خرداد سال جاری موفق به رفع تصرف اراضی خالصه به مساحت ۳۵ هزار و ۴۷ مترمربع به ارزش ۱۴۷ میلیارد و ۲۷۵ میلیون ریال شده است.

وی توضیح داد: تمامی عملیات رفع تصرف این اراضی در راستای اجرای احکام قضایی و با دستور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم با همکاری مامورین فرماندهی انتظامی و فرماندهی پایگاه دریابانی این جزیره بدون هیچگونه تلفات و خسارات جانی و مالی از سوی ماموران این یگان صورت گرفته است.

رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر تداوم این این گونه اقدامات برای احقاق حقوق عامه و مردم جزیره، از حمایت های قانونی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و از فرماندهی انتظامی و فرماندهی پایگاه دریابانی این شهرستان و سایر مسوولینی که در این امر با یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم همکاری داشته اند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها