آگهی مزایده( نوبت اول)اجرای احکام حقوقی شورای حل اختلاف بندرعباس



اجرای احکام حقوقی شورای حل اختلاف بندرعباس بموجب پرونده فوق این اجراء ملک به پلاک ثبتی 3296 فرعی از 3 اصلی مفروز و مجزی شده از اصلی مذکور واقع در شهرک طلائیه فاز 1 خیابان شهید باکری بمساحت 200 مترمربع در صفحه ی 361 دفتر 122 ذیل شماره 2208 می باشد که بمبلغ سی میلیارد ریال معادل سه میلیارد تومان ارزیابی و کارشناسی گردیده و فعلا ملک توقیف می باشد.
ملک متعلق به محکوم علیها 1- آقای صفر زمانی 2- آقای میکائیل زمانی 3- خانم قدم خیر سهراب پور در قبال بدهی بملغ 500 عدد سکه تمام بهار آزادی به محکوم له خانم فاطمه صالحی با وکالت آقای محسن مرادی که به مبلغ 000/000/000/30 ریال ارزیابی و کارشناسی شده است با شرایط زیر از طریق مزایده کتبی بفروش می رسد.
 1- فروش نقدی است حداکثر مهلت پرداخت بهاء سه روز می باشد.
2-کلیه هزینه های مربوط به معامله از هر قبیل و از هر جهت به عهده خریدار است.
3- پیشنهاد دهندگان باید قبلا 10% مبلغ ارزیابی شده را بصورت سپرده نقدی بحساب سیبا شماره 2171295409008 نزد بانک ملی شعبه دادگستری تودیع و قبض سپرده را به این اجرا ء تحویل نمایند.
4- اجرای احکام در رد یا قبول پیشنهاد مختار است.
5- مزایده در ساعت 10 صبح روز سه شنبه مورخه 15/06/1401 بصورت حضوری بعمل می آید و برنده کسی است که بالاترین قیمت را پیشنهاد نماید.
6-در صورتی که برنده تا یک ماه از تاریخ جلسه مزایده و یا انقضای مهلت از پرداخت بهاء مورد مزایده خودداری نماید مسئول کسر احتمالی قیمت وخساراتی که از تجدید مزایده حاصل شود خواهد بود که بدوا از سپرده او استیفای می شود و برابر ذیل ماده 129 قانون اجرای احکام مدنی  سپرده او پس از کسر  هزینه مزیاده بنفع دولت ضبط و مزایده تجدید می گردد.متقاضیان شرکت درمزایده برای کسب اطلاع بیشتر می توانندبه اجرای احکام حقوقی شورای حل اختلاف شهرستان بندرعباس واقع در بندرعباس- میدان اتوتاج سابق- ساختمان جزائی- طبقه همکف- واحد اجرای احکام مدنی مراجعه نمایند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها