تجاوز به چپ برلیانس حادثه آفرید؛

کشته و مجروح شدن ۱۳ نفر در مسیر بندرلنگه به پارسیان



شاخ به شاخ شدن خودروی برلیانس با خودروی پراید ۶ فوتی  و ۷ مجروح بر جا گذاشت. این حادثه ساعت ۲۱  دیروز در محور بندرلنگه به پارسیان رخ داد.
 
به گزارش صبح ساحل، رییس پلیس راه استان هرمزگان علت این حادثه را تجاوز به چپ خودروی برلیانس عنوان کرد. سرهنگ مهدی نیکبخت ادامه داد: دیشب خودروی برلیانس  که از پارسیان به سمت بندر لنگه درحرکت بود به سرعت با خودروی پراید  در حال تردد در جاده  دهستان مغویه بندرلنگه،  شاخ به شاخ شد .
وی ادامه داد: در این حادثه ۴ سرنشین پراید  در دم جان سپردند و مابقی سرنشینان مجروح و روانه مرکز درمانی شدند. 
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این رابطه از مرگ دو نفر از مجروحان بدحال  در بیمارستان و همچنین امداد رسانی به مصدومین این حادثه تصادف محور بندرلنگه- پارسیان توسط اورژانس ۱۱۵ بندر لنگه خبر داد.دکتر حسین قاسمی گفت:  شب گذشته، پیرو ارائه گزارش وقوع یک تصادف برخورد دو خودرو و  مصدوم شدن ۱۳ نفر، بلافاصله سه دستگاه آمبولانس از پایگاه جاده ایی بندر چارک، پایگاه شهری بندرلنگه و پایگاه جاده ای مغویه به محل فوریت، واقع در حد فاصله روستای خبستانه و دیوان اعزام شد. 
وی در ادامه افزود: در این حادثه که  ۴ نفر، که در بین آنها، دو دختر بچه ۷ و ۱۱ساله نیز بودن؛ به علت شدت تصادف، در زمان وقوع حادثه فوت شده و ۹ مصدوم دیگر، توسط آمبولانس های اعزامی اورژانس۱۱۵ به بیمارستان شهدا بندر لنگه منتقل شد. متاسفانه به دلیل شدت جراحات وارده و  وخامت حال دو نفر از مصدومین، یک آقای ۶۵ ساله و آقای ۱۴ ساله و به رغم انجام اقدامات احیاء در بیمارستان فوت، و شماره فوتی های این حادثه به شش تن رسید.دکتر قاسمی ادامه داد: از ۷ مصدوم حادثه حال یک تن دیگر نیز وخیم و شش نفر دیگر هوشیار و تحت نظر می باشند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها