برگزاری مسابقه طناب‌کشی گرامیداشت هفته فراجا در قشم



همزمان با دومین روز از هفته گرامیداشت فراجا، با شعار «پلیس ولایت مدار، ایثار و شهادت» صبح امروز (پنجشنبه چهاردهم مهر ۱۴۰۱) یک دوره مسابقه طناب کشی با حضور ۶ تیم از رشته های مختلف انتظامی در ساحل پارک زیتون شهرستان مرزی قشم برگزار شد.

         

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ عبدالرحیم دهقان روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری این مسابقه طناب کشی افزود: پلیس مجری برقراری امنیت و نظم در جامعه است بنابر این باید نیروهای آن از آمادگی بدنی بالایی برخوردار باشند تا بتوانند با متخلفان و بر هم زنندگان نظم و امنیت مقابله کنند.

وی با تبریک فرا رسیدن هفته فراجا در خصوص اهداف برگزاری این مسابقه ورزشی گفت: برگزاری اینگونه مسابقات ورزشی تاثیر بسزایی در افزایش روحیه نیروهای نظامی و انتظامی و بالا بردن سطح آمادگی رزمی آنها دارد.

سرپرست انتظامی شهرستان قشم توضیح داد: این مسابقه با شور و نشاط خاصی در میان نیروهای رشته های مختلف پلیس به منظور ترویج سلامتی و تقویت روحیه و پاسداشت تلاش های سبزپوشان فراجا برای مراقبت و حفظ امنیت پایدار از مردم شهرستان مرزی قشم برگزار شد که مورد توجه و استقبال نیروها قرار گرفت.

سرهنگ دهقان افزود: دین مقدس اسلام از مسلمانان خواسته است همواره ورزش کنند تا با کسب توانایی بدنی از آسیب های جسمی، روحی و روانی بدور بمانند چنانکه پیامبر اکرم (ص) در حدیثی می فرمایند: عقل سالم در بدن سالم است و ورزش بهترین وسیله برای پرورش جسم، روح و فکر است.

وی گفت: در پایان این مسابقه طناب کشی تیم های آگاهی، بازرسی و معاونت اجتماعی و اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان قشم به ترتیب حایز عناوین اول، دوم مشترک و سوم شدند که با اهدای جوایزی از نفرات برتر تجلیل بعمل آمد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها