انتقاد رئیس پلیس راهور انتظامی از خودروسازان ایران؛

نباید خودرویی تولید کنیم که آلت قتاله باشد



رئیس پلیس راهور انتظامی کشور گفت: در تمام دنیا ورق خودرو فولاد کم کربن است نه ورق حلبی سه لایه! نباید به گونه‌ای باشد که چیزی را تولید کنیم که آلت قتاله باشد.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از اعتماد، «کمال هادیان‌فر»، رئیس پلیس راهور انتظامی کشور درباره نقش وسایل نقلیه در تصادفات گفت: تصادف یک امر اجتناب‌ناپذیر است چرا که کوچکترین غفلت باعث بروز آن می شود اما دلیل نمی‌شود در هر تصادفی افراد بمیرند و یا خودرو آتش بگیرد و درهای ماشین قفل شود. در هیچ جای دنیا تولید خودرو اینگونه نیست. از خودروسازان خواسته ایم برای خدا به دنبال کیفیت و ایمنی بروند.

وی با انتقاد از طرح دو فوریت مجلس و طرح اسقاط خودرو مسکوت مانده است، گفت: در تمام دنیا ورق خودرو فولاد کم کربن است نه ورق حلبی سه لایه! نباید به گونه ای باشد که چیزی را تولید کنیم که آلت قتاله باشد نباید ستون های خودرو در تصادفات در بدن سرنشین خودرو برود. ما حرفمان را می زنیم باید صنعت خودرو اصلاح شود و از ظرفیت دانشگاهها استفاده شود. 

هادیانفر اضافه کرد: اگر براساس متغیرها شرایط را ببینیم توانسته ایم در کاهش آمار جانباختگان موفق باشیم اما برای ما قانع کننده نیست و حتی یک نفر هم که در تصادفات جان خود را از دست دهد برای ما زیاد است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها