طی 72 ساعت گذشته؛

107 هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد



فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و کشف 107 هزار لیتر فرآورده نفتی طی 72 ساعت گذشته در سطح استان خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «سردار غلامرضا جعفری»، فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا و ارز به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، به مدت 72 ساعت در سطح استان اجرا شد.


وی افزود:در اجرای این طرح که با اقدامات گسترده اطلاعاتی و پایش مستمر نقاط جرم خیز و گلوگاه‌های سطح استان صورت پذیرفت، 2 دستگاه خودرو سنگین و یک کانتینر حامل و فعال در قاچاق سوخت شناسایی و توقیف شد.


فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: در این طرح با تلاش همه جانبه صورت گرفته مجموعا 107 هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق از قبیل نفت سبک و گازوئیل کشف و 3 متهم دستگیر و 5 فقره پرونده تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.


جعفری با اشاره به این که قاچاق کالا نه تنها باعث بیکار شدن قشر جوان جامعه می‌شود بلکه نوعی اقدام برای ضربه به اقتصاد و چرخه تولید کشور است، از مردم خواست برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با پلیس همکاری داشته و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام دارند.

منبع: خبرگزاری آریا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها