پدر داوری فوتبال هرمزگان آسمانی شد



 احمد دریازاده پدر داوری فوتبال هرمزگان آسمانی شد.

      

به گزارش صبح ساحل،  برادران دریازاده پایه گذاران داوری فوتبال استان هستند. یک عمر صادقانه و با افتخار به ورزش استان هرمزگان خدمت نمودند که همیشه قدردان زحمات آن ها بودیم. مرحوم ‌احمد دریازاده از بنیانگذاران و عضو هیئت امنا باشگاه فرهنگی ورزشی اروند بندرعباس بود که در شکل گیری این باشگاه در کنار دیگر اعضا نقش موثری داشته است. مرحوم احمد دریازاده را می توان پدر داوری فوتبال استان نامید.

مرحوم دریازاده فوتبال را از ابتدای دهه ۳۰ شروع کرد ابتدا بازیکن بود و در مسابقات جام گندم طلایی بازی می کرد. بعدها با توجه به علاقه مندی که به داوری داشت لباس قضاوت بر تن کرد و به فوتبال خدمت نمود. مرحوم دریازاده بیش از ۲۰ سال رئيس کمیته داوران هیات فوتبال استان‌ بود و می توان از ایشان به عنوان کارشناس به تمام معنا داوری فوتبال یاد کرد .

اغلب داوران بزرگ فوتبال استان شاگرد مرحوم احمد دریازاده بودند و همواره از ایشان با نام استاد دریازاده نام می کنند که نشان از قدرشناسی آن هاست. امروز جامعه ورزش استان عزادار بزرگمردی است که در داوری عادل ، در مدیریت قاطع ، در جامعه محجوب و در ورزش اسطوره و محبوب بود.

به پاس آن همه خدمت خالصانه و وفاداری شان به ورزش استان خصوصا فوتبال ساعت ۳ بعد از ظهر امروز در قبرستان اهل سنت بندرعباس گرد هم می آییم ، تا با پیکر پاک و مطهرش وداع نموده و مردی را به خاک بسپاریم که تاریخ ورزش هرمزگان گویای مهربانی ها و تلاش هایش برای رشد و بالندگی ورزش بوده و نام نیکش همواره در یادها به عنوان یک الگو ماندگار خواهد شد.

ضمن عرض تسليت خدمت خانواده محترم مرحوم احمد دريازاده و جامعه ورزش استان از خداوند سبحان علو درجات برای مرحوم مغفور و صبر و شكيبايي برای بازماندگان و دوستدارانش خواهانم. روحش شاد و یادش گرامی باد. 

به قلم// فریدون الهامی

پدر داوری فوتبال هرمزگان آسمانی شد

پدر داوری فوتبال هرمزگان آسمانی شد

پدر داوری فوتبال هرمزگان آسمانی شد

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها