سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرداد:

احتمال تعطیلی چهارشنبه درصورت صعود تیم ملی فوتبال ایران



سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از احتمال تعطیلی فردا (چهارشنبه)در صورت پیروزی و صعود تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، سید نظام موسوی در حاشیه جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس گفت: ما امیدواریم و دعا می‌کنیم که تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران بتواند بازی امشب را با نشاط و قدرت ببرد و مثل بازی قبل با نشاط و اقتدار پیروز شوند.

وی افزود: خبری مطرح شده که اگر این اتفاق بیفتد و تیم ملی فوتبال ایران به مرحله بعدی جام جهانی صعود کند احتمال دارد که فردا تعطیل شود، البته که دولت باید در این باره تصمیم‌گیری کند.

موسوی در پایان گفت: در صورت تعطیل شدن فردا، جلسه علنی مجلس نیز تشکیل نمی شود.

 

گفتنی است که پیش از این، «مهدی پیرهادی»، رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران در جریان صدودهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در پیشنهادی به هیات دولت گفت: پیشنهاد می‌کنیم در صورت پیروزی تیم ملی کشورمان مقابل تیم فوتبال آمریکا در چارچوب جام جهانی ۲۰۲۲ قطر فردا چهارشنبه تعطیل رسمی اعلام شود.

 

پاسخ سخنگوی دولت به پیشنهاد تعطیلی فردا

پس از آن سخنگوی دولت در واکنش به پیشنهاد تعطیلی فردا در صورت برد امشب تیم ملی فوتبال در برابر آمریکا گفت: دعا کنید تیم ملی ببرد، همه‌مان برد خواهیم داشت.

علی بهادری جهرمی در بخشی از نشست هفتگی خود با خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره پیشنهاد تعطیلی فردا(چهارشنبه) در صورت برد امشب تیم ملی فوتبال در برابر آمریکا، اظهار کرد: ان شاالله همه با هم دعا کنیم که امشب بازی خوبی را شاهد باشیم و شیرینی خوبی هم از بازیکنان هم از کشور بگیریم.

وی در برابر اصرار خبرنگاران تاکید کرد: همه دعا کنیم بازی خوبی داشته باشیم؛ همه برد خواهیم داشت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها