انسیه خزعلی خبرداد:

«اپلیکیشن دختران» راه‌اندازی می‌شود/ ایجاد ویترین محتوای مناسب دختران



معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری هدف از تهیه «اپلیکیشن ویژه دختران» از سوی این معاونت را پوشش دهی مطالبات و نیازهای دختران نوجوان اعم از پاسخگویی به سوالات و شبهات، تامین نیازهای معنوی، راهنمایی در مباحث بهداشت و سلامت، مشاوره و مدد رسانی در زمینه نیازهای روحی ـ روانی به منظور افزایش نشاط، شادابی و پرورش استعدادهای دختران عنوان کرد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، انسیه خزعلی با بیان اینکه از ماه‌ها پیش برنامه‌ای را برای تهیه محتوا در فضای مجازی و پاسخگویی به نیازها و مطالبات دختران آغاز کردیم و پس از نشست با صاحب نظران این امر بر روی ایجاد «ویترین محتوای مناسب دختران» در پیام رسان های ملی متمرکز شدیم، اظهار کرد: در این راستا با بعضی از پیام رسان های داخلی مذاکراتی انجام شد. طبیعتا این امر با رویکرد ویژه‌ای که دارد، اختصاص به دختران دارد و پس از طراحی اولیه زیرساخت و تکمیل محتوا، نرم افزار مذکور در اختیار دختران قرار خواهد گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که اپلیکیشن مذکور کدام یک از دغدغه دختران را رفع خواهد کرد و به کدام نیازها می‌پردازد؟، توضیح داد: این اپلیکیشن به نیازهای متعددی از قبیل ورزش و تندرستی، سلامت و بهداشت، تفریح و اوقات فراغت، علم و زندگی، شناسایی خلاقیت و ابتکار دختران، امور تربیتی و اخلاقی، مهارتهای دهگانه بارویکرد بوم و محیط و جنسیت و بسیاری از دیگر نیازها که به اقتضای شرایط دختران و مزیتهای ویژه نوجوانان باید به آن‌ها توجه کرد، می‌پردازد.

به گفته معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، نرم افزار مذکور در مرحله اول پاسخگوی دختران ۱۲ تا ۱۸ سال خواهد بود و امید می‌رود در مرحله بعد در خصوص زنان جوان هم برنامه مورد نظر تکمیل و بارگذاری شود.

خزعلی پوشش دهی مطالبات و نیازهای دختران نوجوان اعم از پاسخگویی به سوالات و شبهات، تامین نیازهای معنوی، راهنمایی در مباحث بهداشت و سلامت، مشاوره و مددرسانی در زمینه نیازهای روحی ـ روانی به منظور افزایش نشاط، شادابی و پرورش استعدادهای دختران را اهداف اصلی راه‌اندازی نرم افزار یاد شده عنوان کرد و درباره وضعیت فعلی این نرم افزار و زمان بهره‌برداری از آن افزود: این نرم افزار در حال حاضر مراحل طراحی زیرساخت و آماده سازی محتوای خود را طی می‌کند و امیدوار هستیم در ماه‌های آینده قابلیت بهره‌برداری پیدا کند.

وی در پایان سخنان خود از فعالان عرصه فضای مجازی در حوزه نوجوانان و به ویژه دختران نوجوان جهت انعکاس نظرات و ارائه پیشنهادات خود به گروه «هویت دختران» معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری دعوت به همکاری کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها