کشف ۶۲۶ کیلوگرم مواد مخدر در پارسیان



فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف ۶۲۶ کیلو گرم تریاک طی عملیات مأموران انتظامی شهرستان پارسیان در بازرسی از دو دستگاه خودرو خبرداد.

 

به گزارش صبح ساحل، سردار غلامرضا جعفری گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران انتظامی پارسیان از فعالیت یک باند سازمان یافته که قصد انتقال مواد مخدر از طریق محور مواصلاتی پارسیان به لامرد را دارند، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

او گفت: در این راستا مأموران با تشکیل تیمی تلفیقی از مأموران مبارزه با مواد مخدر و ایست بازرسی لاورچهو و یگان امداد به محل تردد قاچاقچیان اعزام و دو دستگاه خودرو سواری متعلق به این باند را شناسایی و دستور ایست دادند.

سردار جعفری گفت: رانندگان با مشاهده مأموران بدون توجه به ایست پلیس و علائم بازدارنده تغییر مسیر داده که پس از طی مسافتی با توجه به توانمندی و سرعت عمل مأموران عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو و استفاده از مسیر کوهستانی و تاریکی هوا از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در بازرسی از این دو خودرو ۶۲۶ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف و در این خصوص دو دستگاه خودرو توقیف گردید که دستگیری متهمان در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان می‌باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها