آگهی تمدید مزایده عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان



پیرو آگهی مزایده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان مبنی بر برگزاری مزایده عمومی بسته های سرمایه گذاری درسامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir ، با توجه به کثرت تعداد محدوده ها و همچنین گستردگی و پراکندگی آنان و در راستای واگذاری حداکثری به واجدین شرایط، زمانبندی مزایده مذکور به شرح ذیل اصلاح می گردد:
تاریخ انتشار در سایت: ساعت 16 روز شنبه مورخ 03/10/1401 
مهلت دریافت اسناد: تا ساعت 19 روز شنبه مورخ 08/11/1401
مهلت بازدید: از ساعت 8 روز یکشنبه مورخ 04/10/1401 تا ساعت 19 روز دوشنبه مورخ 17/11/1401
مهلت ارائه پیشنهاد: از ساعت 16 روز شنبه 03/10/1401 تا ساعت 19 روز سه شنبه 18/11/1401
زمان بازگشایی: ساعت 10 روز دوشنبه 24/11/1401
زمان اعلام به برنده:  ساعت 10 روز یکشنبه 30/11/1401
شرایط عمومی و توضیحات برگزاری مزایده
- برگزاری صرفا از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت می باشد و کلیه مراحل فرآیند مزایده و اطلاع از وضعیت برنده بودن مزایده گران محترم از این طریق امکان پذیر می باشد و هیچگونه مدرک فیزیکی به غیر از پاکت الف (تضمین شرکت در مزایده) و پاکت ج (فرم پیشنهاد قیمت) توسط سازمان اخذ نخواهد شد.
تذکر: پاکت (الف) و پاکت (ج) فراخوان علاوه بر درج در سامانه ستاد، باید لاک و مهر شده تا قبل از اتمام مهلت ارائه پیشنهادات به دبیرخانه سازمان به نشانی بندرعباس، گلشهر، انتهای خیابان طلوع تحویل داده شود.
2- کلیه اطلاعات در برد اعلان عمومی سامانه مزایده قابل مشاهده، بررسی و انتخاب می باشد.
3- تذکر: متقاضیان حقیقی صرفاً مجاز به شرکت در بسته سرمایه گذاری سیلیس می باشند و در سایر بسته های سرمایه گذاری بدلیل تعدد محدوده های اکتشافی و به منظور رعایت مفاد تبصره (2) ذیل ماده 5 آئین نامه اجرایی قانون معادن امکان شرکت در مزایده برای اشخاص حقیقی میسر نمی باشد. 
4- متقاضیان محترم می بایست جهت شرکت در مزایده نسبت به ثبت نام درسامانه مذکور و دریافت گواهی امضاء الکترونیکی (توکن) از دفاتر منتخب پیشخوان دولت اقدام نمایند.
5- در صورت عدم دریافت اسناد و مدارک تا ساعت 19 روز دوشنبه مورخ 17/11/1401 توسط متقاضی از کارتابل خود در سامانه ستاد، امکان انجام ادامه سایر مراحل در مهلت مقرر میسر نمی باشد.
شماره تماس مرکز پشتیبانی و راهبری سامانه: 1456 می باشد.
اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام استانها، در سایت www.setadiran.ir بخش «ثبت نام/پروفایل مزایدگر» موجود است.
متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر «صرفا جهت اطلاع و مشاهده اطلاعات مزایده» از روز شنبه تاریخ  03/10/1401 به آدرس الکترونیکی http://hor.mimt.gov.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان مراجعه نمایند.
تذکر:  متقاضیان می بایست تمامی مدارک مورد نیاز را با امضاء دیجیتال و از طریق سامانه ستاد بارگذاری و ارسال نمایند. ضمنا محدوده های معدنی براساس کد کاداستر اعلام شده در مزایده درسامانه کاداستر معادن کشور به نشانی https://cadastre.mimt.gov.ir در قسمت نقشه قابل مشاهده می باشد. 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها