ساعت کاری گمرک در بندر مسافری شهید ذاکری افزایش یافت



فرماندار شهرستان قشم از افزایش ساعت کاری گمرک جمهوری اسلامی به منظور ارایه هر چه بهتر خدمات به مسافران و گردشگران ورودی و خروجی به قشم خبر داد.

   

به گزارش صبح ساحل، محمد محمد حسینی فرماندار قشم امروز گفت: این گمرک به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با افزایش یک ساعت و ۳۰ دقیقه ای به ساعت کاری کارکنان خود از ساعت ۰۶:۰۰ صبح تا ۲۳:۳۰ شب فعالیت خواهد کرد.

وی ادامه داد: همچنین از دیشب با اضافه شدن سه سرویس شناور در ساعت های(۲۲:۳۰، ۲۳:۰۰ و ۲۳:۳۰) در بندر شهید ذاکری قشم و افزایش فعالیت یک ساعت و ۳۰ دقیقه ای آنها، شناورهای حاضر در این بندر از ساعت ۰۶:۰۰ صبح تا ۲۳:۳۰ نسبت به انتقال مسافران دریایی در مسیر قشم به بندرعباس فعالیت می کنند.

فرماندار قشم توضیح داد: گمرک جمهوری اسلامی این شهرستان مرزی در بندر مسافری شهید ذاکری، بندر ۲۲ بهمن، اسکله بنادر لافت و پُهل و فرودگاه بین المللی قشم مستقر است و به مسافران ورودی و خروجی به سرزمین آب و آفتاب خدمات گمرگی ارایه می کند.

به گزارش فارس، تردد مسافران در روزهای پایانی سال به جزیره قشم برای خرید و تفریح بشدت افزایش می‌یابد و افزایش ساعات کاری گمرک می‌تواند به افزایش رضایتمندی مردم نیز کمک کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها