حمل تریاک با موتورسیکلت در جاسک



فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف کامیون قاچاق ۷۰ میلیارد ریالی در عملیات مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی کُنجی "بندرخمیر" و توقیف موتورسیکلت‌های حامل تریاک در جاسک خبر داد.

       

به گزارش صبح ساحل،  سردار "غلامرضا جعفری" توضیح داد: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی کنجی "بندرخمیر" هنگام گشت زنی و کنترل جاده ها، به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران با استعلام پلاک نصب شده بر روی خودرو دریافتند که پلاک نصب شده با مشخصات کامیون مطابقت ندارد لذا با هماهنگی مرجع قضائی جهت مشخص شدن موضوع نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ادامه داد: در بررسی ها مشخص شد خودروی توقیفی که کارشناسان ارزش آن را ۷۰میلیارد ریال برآورد کردند، فاقد هرگونه مدارک قانونی و شناسایی است.

   

حمل تریاک با موتورسیکلت در جاسک

فرمانده انتظامی استان همچنین گفت: مأموران پلیس شهرستان "جاسک" طی یک عملیات پلیسی، ۱۶۹ کیلوگرم تریاک از ۲ دستگاه موتور سیکلت کشف کردند.

سردار جعفری اضافه کرد: مأموران انتظامی شهرستان جاسک با اقدام اطلاعاتی از انتقال و جابه جایی محموله مواد مخدر توسط ۲ دستگاه موتورسیکلت در جاده های فرعی این شهرستان مطلع و جهت پیگیری موضوع تیم های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

به گفته رییس پلیس استان مأموران ۲ دستگاه موتورسیکلت بدون پلاک را شناسایی کردند و با علائم هشدار دهنده به راکبین آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان کرد: راکبین موتورسیکلت با دیدن ماموران اقدام به فرار به سمت منطقه صعب العبور کوهستانی کردند و پس از تعقیب و مراقبت و تیراندازی، قاچاقچیان عرصه را برخود تنگ دیده و با رهاکردن موتورسیکلت و استفاده از موقعیت جغرافیایی و تاریکی هوا از محل متواری شدند.

سردار جعفری با بیان اینکه در بازرسی از موتورسیکلت های توقیف شده ، ۱۶۹ کیلو گرم تریاک کشف و ضبط شد، اظهار کرد: اعضای این باند شناسایی و اقدامات پلیسی جهت دستگیری آنان ادامه دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها