فوتسال کارکنان دستگاه های اجرایی هرمزگان

بنیاد مسکن قهرمانی خود را تکرار کرد



مسابقات فوتسال کارکنان دستگاه های اجرایی استان هرمزگان با شناخت تیم قهرمان به کار خود پایان داد.
به گزارش صبح ساحل، از سوی هیات ورزش های همگانی،  مسابقات فوتسال کارکنان دستگاه های اجرایی  هرمزگان با شرکت پنج تیم اداره‌کل تامین اجتماعی،  بنیاد مسکن ، علوم‌پزشکی،  دانشگاه هرمزگان و شهرداری بندرعباس با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس در سالن فجر بندرعباس برگزار شد.این مسابقات به صورت دوره ای در یک گروه و روزی دو بازی در پنج روز برگزار شد و تیم بنیاد مسکن هرمزگان  یک بار دیگر قهرمانی خود را تکرار کرد تا به عنوان نماینده دستگاه‌های اجرایی استان راهی مسابقات کارکنان کشور شود.پس از انجام ۱۰ بازی در سالن فجر بندرعباس تیم بنیاد مسکن با چهار بازی سه برد و یک مساوی و ۱۰ امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد.
     

تیم اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان یکی دیگر از مدعیان قهرمانی با کسب دو برد، یک مساوی و یک باخت و با ۷ امتیاز و تفاضل گل بهتر در مکان دوم ایستاد. تیم شهرداری بندرعباس هم که از امیدهای قهرمانی در این دوره از مسابقات بود با کسب دو برد، یک مساوی و یک باخت و با ۷ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسب به اداره کل تامین اجتماعی در مکان سوم  قرار گرفت.

تیم دانشگاه هرمزگان با یک برد، یک مساوی و دو باخت و با چهار امتیاز در مکان چهارم و تیم علوم پزشکی با چهار باخت و بدون امتیاز در مکان پنجم ایستاد تا پرونده این دوره از مسابقات فوتسال کارکنان دستگاه های اجرایی دولت بسته شود.در این مسابقات تیم علوم پزشکی به عنوان تیم اخلاق انتخاب شد و یوسف عباس دشتی، فرشید رحیمی و مصطفی سالم زاده به ترتیب از تیم های بنیاد مسکن، تامین اجتماعی و شهرداری با پنج گل زده به صورت مشترک آقای گل شدند. بهترین خط حمله این دوره از مسابقات را تیم های اداره کل تامین اجتماعی و بنیاد مسکن با ۱۳ گل از آن خود کردند. ضعیف ترین خط حمله را تیم علوم پزشکی با یک گل زده به خودش اختصاص داد.

بهترین خط دفاعی را تیم های  بنیاد مسکن و تامین اجتماعی با شش‌گل خورده و ضعیف ترین خط دفاعی رادانشگاه هرمزگان با  ۱۷ گل خورده از آن خود کرد.
قضاوت این دوره از مسابقات را مهرداد هاشمی پور، محمد رضا علی پور، علی اکبر سحرخیز ، محمد جواد رئیسی و مرتضی معماری بر عهده داشتند و ناظر مسابقات هادی رئیسی بود. 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها