پایان مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان تامین اجتماعی در هرمزگان


نویسنده: سامیه طهورنیان

آیین اختتامیه مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان تامین اجتماعی در هرمزگان با حضور مقامات کشوری و استانی سازمان تامین اجتماعی و استاندار هرمزگان برگزار شد.

  

به گزارش صبح ساحل، مرحله نهایی بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری ویژه کارکنان سازمان تامین اجتماعی کشور  در چهار اسفند ماه در هرمزگان به کار خود پایان داد. در این مراسم اختتامیه، میر هاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور  به همراه مقامات عالی رتبه استان  و عباس اکبری مدیر کل سازمان تامین اجتماعی هرمزگان حضور داشتند. این مسابقات  با هدف گسترش و ترویج اندیشه‌های قرآنی و فرهنگ دینی با حضور کارکنان این سازمان و شرکت‎‌ها و موسسات تابعه و اعضای خانواده‌های آنان برگزار شد.

عباس اکبری مدیر کل سازمان تامین اجتماعی هرمزگان در حاشیه این مراسم گفت:« این مراسم با یک سطح شایسته و استقبال خوب مردم برگزار شد. وی همچنین از مسئولان برگزاری این مسابقات خواستار شد که این مسابقات به صورت کنگره  و به شکل دائمی و به میزبانی هرمزگان برگزار شود‌؛ زیرا استان هرمزگان نیز این آمادگی را دارد که به عنوان میزبان دائمی کنگره و مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن کریم ایفای نقش کند.

در این دوره از مسابقات در بخش برادران، رضا نادی رتبه اول رشته حفظ کل ، فواد نعیمای از خوزستان رتبه اول حفظ ۱۰ جز ، امیر محمد حیدری از قزوین رتبه اول حفظ ۲۰ جز ، محمد علی هاشمی رتبه اول ترتیل از خوزستان و عباس بحرینی از قم رتبه اول تحقیق را کسب کردند

در بخش خواهران نیز راحله ارجمند از استان فارس در رشته تحقیق، معصومه زلفخانی از زنجان در رشته حفظ ۱۰ جز ، سیده مهناز حسینی از قزوین در رشته حفظ ۲۰ جز، زینب شیخ از اصفهان در حفظ کل و زینب خنسیر از بوشهر در ترتیل مقام اول را کسب کردند.

گفتنی است که این مسابقات در ۳ مرحله مقدماتی، نهایی و بین‌دستگاهی برگزار شد و تمامی کارکنان شاغل در سازمان تأمین‌اجتماعی (با هر وضعیت استخدامی) و همچنین تمامی کارکنان شاغل در بیمارستان‌های تابعه هلدینگ سلامت سازمان تأمین‌اجتماعی مانند میلاد، البرز و… و کلیه کارکنان شاغل بانک رفاه کارگران، موسسات و شرکت‌های تابعه سازمان اعم از شرکت‌های تکلیفی و شرکت‌های تابعه شرکت سرمایه‌گذاری تأمین‌اجتماعی (شستا) امکان حضور در این مسابقات را داشتند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها