آماده‌سازی پنج کمپ اسکان در کیش برای مسافران نوروزی



 رییس کمیته اسکان و خدمات رفاهی ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی گفت:  امسال برای میزبانی از مسافران در نوروز ۱۴۰۲ پنج کمپ اسکان ویژه خانواده و ایثارگران آماده شده است.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، محسن نطر پور روز سه شنبه اظهار کرد: مسافران نوروزی برای اسکان در کمپ های خانوادگی می توانند به مصلی کیش مراجعه کنند و دهکده المپیک نیز به عنوان کمپ مجردی برای پذیرش مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه تعداد سه کمپ اسکان ویژه خانواده های جانبازان و شهدا در این ایام پیش بینی شده است اضافه کرد: گردشگرانی که قصد اقامت در کمپ های اسکان نوروزی را دارند باید از چادرهای شخصی خود در محل های مشخص شده استفاده کنند.
محسن نظرپور در رابطه با ساماندهی حمل و نقل عمومی کیش، افزود: تمام ناوگان های حمل و نقل عمومی از جمله تاکسی ها و مینی بوس ها با انجام معاینه فنی و گذراندن دوره های آموزشی ویژه رانندگان، آماده ارائه خدمات با کیفیت به مهمانان نوروزی هستند.
افزایش حجم تصفیه خانه فاضلاب کیش، طرح آسفالت معابر و خیابان ها، نوسازی، رنگ آمیزی و گلکاری و زیباسازی فضای سبز شهری، تفکیک زباله از مبدا، نورپردازی فضای شهری و بازارها و میادین متناسب با ایام نوروز، اعیاد شعبانیه و ماه مبارک رمضان از جمله اقدامات انجام یافته برای استقبال از نوروز در این جزیره است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها