آغاز عرضه یکپارچه خودرو بدون قرعه‌کشی از ۲۰ اسفند



طبق اخبار منتشر شده، قرار است بزرگترین طرح فروش خودرو از فردا یعنی شنبه 20 اسفندماه 1401 آغاز شود.

      

به گزارش صبح ساحل، امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت در این‌باره اینچنین اظهار کرد که متقاضیان این طرح از فردا تا سه‌شنبه 23 اسفند فرصت دارند تا نسبت به افتتاح حساب شخصی وکالتی به نام سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان اقدام کنند.

پس از افتتاح حساب وکالتی نیز باید مبلغی برابر با 100 میلیون تومان در حساب گذاشته شود. نکته قابل‌ ذکر این است که متقاضیان نباید پلاک فعال به نام خود داشته باشند. همچنین خریدار نباید طی دو سال گذشته از ایران خودرو و سایپا خودرویی را خریداری کرده باشد.

با توجه به اینکه در طرح یکپارچه عرضه خودرو دیگر سیستم قرعه‌کشی وجود ندارد، قالیباف گفت:

پس از اینکه متقاضیان نسبت به ایجاد حساب وکالتی اقدام کردند و مبلغ موردنظر را در حساب قرار دادند، بررسی‌هایی در این باره انجام می‌شود و مرحله دوم این طرح از تاریخ 26 تا 28 اسفند ماه آغاز خواهد شد. متقاضیان می‌توانند پس از مراجعه به سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، نسبت به ثبت‌نام خودروی دلخواه خود اقدام کنند.

مشاور وزیر صمت در ادامه اعلام کرد:

پس از اینکه مرحله اول به پایان رسید، متقاضیان اولویت‌بندی می‌شوند و با توجه به خودرو، زمان‌بندی تحویل خودروی درخواستی مشخص خواهد شد که ممکن است تا پایان فروردین‌ ماه به طول بیانجامد. در طی این مدت نیز میزان مبلغ موجود در حساب وکالتی نباید برداشت شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها