به میزبانی شهرستان بستک برگزار شد

سمینار ۲ روزه آموزش والیبال



سمینار دو روزه آموزش والیبال با استقبال گسترده علاقمندان به این رشته در شهرستان بستک برگزار شد.

 
به گزارش صبح ساحل، سمینار دو روزه آموزش تمرینات پیشرفته تکنیک ها و آماده سازی جسمانی و روانشناسی نونهالان و نوجوانان با حضور ۸۵ نفر در شهرستان بستک برگزار شد.
طیب بنایی رئیس هیات والیبال شهرستان بستک گفت : این سمینار دو روزه زیر نظر استاد جواد مهرگان مدرس فدراسیون جهانی FIVB و رئیس کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون والیبال کشور با حضور ۸۵ داوطلب از استان های هرمزگان و فارس طی دو روز به میزبانی شهر بستک برگزار شد که در پایان گواهی حضور در کلاس به داوطلبان اعطا شد.
وی بیان داشت:  این سمینار با هدف ارتقا سطح دانش مربیان و داوران برگزار شد و  استقبال بی نظیری از آن شد.
یوسف برلس رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بستک در مراسم پایانی این کارگاه ضمن تشکر از حامیان و برگزارکنندگان این دوره گفت:  بسیار خوشحال و خرسندیم که مدرس این دوره به عهده  مهرگان یکی از اساتید و بزرگان والیبال کشور بود که حضور ایشان   می تواند برای جامعه والیبال مثمرثمر باشد.
وی  بیان داشت:  قطعا حضور مدرسین به نام کشور باعث ارتقا سطح دانش مربیان بوده و یادآور شد که مربیان باید اطلاعات خود را به روز کنند تا شاهد پرورش استعداد و شکوفایی ورزشکاران والیبال باشیم.
در برگزاری اين دوره رئیس هیات والیبال استان ، اداره ورزش و جوانان شهرستان ، شورای اسلامی شهر بستک ، انجمن خیرین و اداره آموزش و پرورش شهرستان بستک همکاری داشتند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها