اتمام احداث فونداسیون بتنی در بنادر مقام و لنگه



معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: عملیات احداث فونداسیون بتنی به منظور نصب اسکله‌های فلزی شناور بنادر مقام و لنگه در غرب استان به پایان رسید.

    

به گزارش صبح ساحل، "فریدون پیشدار" با اشاره به اتمام احداث فونداسیون بتنی در بنادر مقام و لنگه افزود: این طرح شامل عملیات جانمایی محل بهینه نصب اسکله خاکبرداری آرماتوربندی و بتن‌ریزی است که در راستای افزایش ایمنی تردد دریایی مسافری و گردشگری انجام شد.

وی ادامه داد: این نوع فونداسیون‌ها با ۱.۷۵ متر ارتفاع دارای ۳.۵ متر طول و ۲متر عرض بوده که مطابق استانداردهای ملی طراحی و اجرا شده است.
به گفته معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان؛ ساخت این نوع فونداسیون زودتر از مراحل انتقال و نصب اسکله انجام شده تا بیش‌ترین استحکام لازم را در هنگام بهره‌برداری داشته و قادر به تحمل
بارهای ثابت و متناوب باشد.

پیشدار اضافه کرد: اسکله‌های فلزی شناور برای اتصال به خشکی نیازمند پل دسترسی و اتصال به فوندانسیون به ویژه بتنی هستند تا رفت و آمد مسافران و گردشگران، تیم‌های امداد و نجات و سایر بهره‌برداران از خشکی به اسکله شناور با ایمنی مطلوب و سهولت امکان‌پذیر باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها