متهمان متواری فک پلمب انبارهای ضایعاتی بندرعباس، دستگیر شذند



رئیس سازمان مدیربت پسماند شهرداری بندرعباس، گفت: انبارهای ضایعاتی که پس از پلمب به صورت غیرقانونی اقدام به فک پلمب کنند، حسب دستور مقام قضایی پس از اعلام جرم، متهمان تحت تعقیب قرار گرفته و مجازات می‌شوند.

      

به گزارش صبح ساحل، حمید جمالی بیان کرد: انبارهای ضایعاتی محله چاهستانی‌ها که توسط اتباع افاغنه گردانده می‌شد و متهمان از زمان پلمب متواری شده بودند، با پیگیری واحد حقوقی سازمان مدیریت پسماند پس از درخواست تعقیب آنها از مقام قضایی، بعد از یک ماه موفق به جلب آنها شدند و مراحل قانونی این پرونده جهت تفهیم اتهام طی می‌شود.

جمالی مطرح کرد: مجوز این اتباع غیرمجاز به این منظور که توسط شرکتی در منطقه آزاد قشم صادر شده مورد بررسی قرار گرفته و از این شرکت درخواست شده که پاسخگوی اتهام نیروهای کار خود که در بندرعباس فعالیت غیر مجاز داشتند، باشد.

وی ادامه داد: در راستای اجرای ماده ۱۶ قانون مدیریت پسماند، بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها و ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی، وجود انبارهای ضایعاتی غیرمجاز که تهدیدی علیه امنیت و سلامت شهروندان می شوند پس از طی مراحل قانونی پلمب و علیه گردانندگان آنها اعلام جرم می ‌ود و طبق قانون، فک پلمب غیرقانونی جرم و مرتکبین مجرم شناخته می‌شوند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها