پلمب ۱۴ واحد صنفی و تولیدی متخلف در قشم



فرمانده انتظامی شهرستان قشم از شناسایی و پلمب ۱۴ واحد صنفی و تولیدی متخلف در بکارگیری اتباع خارجی غیرمجاز در این شهرستان مرزی خبر داد.  

  

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ مهراب کاظمی شامگاه پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان قشم طرح کنترلی و نظارتی صنوف را با محوریت برخورد با اتباع خارجی غیر مجاز و فعال در صنوف به مدت ۲۴ ساعت در شهرستان اجرا کردند.

وی افزود: ماموران در اجرای این طرح با گشت زنی های هدفمند در بازارها و مجتمع های تجاری، تعداد ۱۱ واحد صنفی و سه واحد کارگاهی متخلف را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم تصریح داد: در بررسی های میدانی انجام گرفته مشخص شد تعدادی از واحد های مورد نظر، در اجاره اتباع خارجی بوده و تعدادی دیگر از واحدها از اتباع خارجی غیرمجاز به عنوان متصدی برای انجام امور و فعالیت های روزانه استفاده کرده اند.

کاظمی اضافه کرد: با هماهنگی قضایی واحد های صنفی مورد نظر پلمب و تعدادی اتباع خارجی غیرمجاز و فاقد مجوز اقامت دستگیر و نسبت به طرد آنها اقدام شد.

وی تصریح کرد: پلیس این شهرستان مرزی با استفاده از تمام توان رزمی، عملیاتی و اطلاعاتی همواره تلاش می کند با برقراری نظم و امنیت مطلوب در جامعه، زمینه فعالیت و کسب و کار سالم اقتصادی را برای اصناف و قشموندان فراهم کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها