نگاهی به خلیج تایمز

مدیرشرکت کابل دبی (دوکاب): حضور خود را در بازار ایران در راستای استراتژی رشد تثبیت کرده‌ایم



نویسنده: عدنان نگاری
 
این شرکت تاکنون بیش از 20 میلیون درهم در دو سال گذشته در بازار ایران در بخش‌های مختلف فروش داشته است. دوکاب به منظور تقویت تعهد بلندمدت خود در بازار ایران، اخیراً سمیناری را با تاکید بر مزیت فنی طیف گسترده محصولات خود با حضور بیش از 230 شرکت کننده از جمله مدیران ارشد و مهندسان سازمان‌های دولتی برجسته، مشاوران و پیمانکاران از بخش نفت، گاز و پتروشیمی و تاسیسات برگزار کرد.
ایران که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان نفت خام در جهان و دومین صادرکننده بزرگ نفت است در مسیر توسعه سریعی قرار دارد که پتانسیل های خود را در مجمع جهانی پتروشیمی بررسی می‌کند و از این طریق فرصت‌های تجاری متعددی را برای سرمایه گذاران منطقه‌ای و بین المللی ارائه می‌دهد. فرید محمد احمد، فروش و بازاریابی جنرال موتورز، دوکاب، گفت: بخش‌های تولید، زیرساخت و نفت ایران در سال‌های آینده رونق خواهند گرفت. 
دوکاب طی سال‌ها در پروژه‌های متعددی در ایران مشارکت داشته است، از جمله پروژه بیستون/ مشعل داران، شرکت‌های راه‌آهن شهری تبریز و مشهد، پالایشگاه بندرعباس، سازمان آب و برق خوزستان و پالایشگاه آبادان.
بلینکن اطمینان می دهد که ایالات متحده همچنان در حوزه‌ی خلیج فارس سرمایه گذاری می کند
  نگاهی به عرب نیوز
آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا، روز چهارشنبه به دیپلمات‌های حوزه خلیج فارس در عربستان سعودی، در زمان تغییر سریع اتحادهای منطقه‌ای، گفت که ایالات متحده به شرکای عرب خلیج فارس خود متعهد است.
 بلینکن پس از گفتگو با فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان و محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان، در جریان نشست وزیران شورای همکاری خلیج فارس در ریاض، پایتخت این کشور، صحبت کرد. بلینکن در افتتاحیه نشست وزیران ایالات متحده و شورای همکاری خلیج فارس در مورد 
مشارکت استراتژیک گفت: «ایالات متحده در این منطقه
 است تا بگوید ما در همکاری با همه شما سرمایه گذاری کرده‌ایم.»
وی افزود:«شورای همکاری خلیج فارس هسته چشم‌انداز ما برای خاورمیانه‌ای با ثبات‌تر، امن‌تر و مرفه‌تر است. این دیدارها یک روز پس از پرواز بلینکن به جده انجام شد و سفری را با هدف تقویت روابط با عربستان سعودی که شروع به ایجاد روابط نزدیکتر با رقبای واشنگتن کرده است، آغاز کرد. 
این سفر سه روزه اولین سفر بلینکن از زمان احیای روابط دیپلماتیک عربستان با ایران است. 
روز سه‌شنبه، روز ورود بلینکن، ایران سفارت خود را در ریاض پس از هفت سال تعطیلی بازگشایی کرد و علیرضا بیگدلی، معاون وزیر امور خارجه ایران، دوران جدیدی در روابط را ستایش کرد. 
در همان روز،  شاهزاده‌ی عربستان ،محمد، میزبان نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا، رئیس یکی از قدرت‌های نفتی همکار خود بود که مدت ها با واشنگتن درگیر بوده است.
 
 
هنرمند دیجیتال عربستانی قهرمانان بازی های ویدیویی را با عناصر عربی تطبیق می دهد
  نگاهی به عرب نیوز
 جومانا الجفری، هنرمند دیجیتال سعودی، جایگاهی را در صنعت بازی و انیمه با تصاویری که با عناصر برگرفته از فرهنگ عرب مشخص شده اند، حک کرده است. الجفری 32 ساله به طور اتفاقی وارد دنیای تصویرگری شد. در طی مصاحبه‌ای او گفت:«هدیه پدرم یک تبلت به من در سال 2009 ورود تصادفی من به دنیای هنر دیجیتال بود. من قبلاً یک نقاش سنتی بودم، اما پس از تهیه تبلت، تمام وقت و انرژی خود را صرف تسلط بر طراحی دیجیتال کردم.» با گذشت زمان، اشتیاق الجفری به بازی‌های ویدیویی، او را به دنبال خلاقیت بیشتر در کارش برانگیخت. تصاویر او از قهرمانان بازی‌های ویدیویی و شخصیت‌های بازی‌های Final Fantasy و Assassin’s Creed الهام گرفته شده است.یکی از بازسازی‌های او، شخصیتی از «اساسین کرید» است که با سامبوسا دیده می‌شود، میان‌وعده‌ای محبوب که مسلمانان در هنگام افطار در ماه رمضان در خلیج فارس مصرف می‌کنند. او همچنین از مساجد، شاهین‌های عربی و تایپوگرافی عربی استفاده می‌کند تا به تصاویر خود ظاهری خاورمیانه‌ای بدهد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها