جام فوتبال ستارگان هرمزگان:

چهره چهار تیم صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شد



تیم های ستارگان احمدی ، هدف سازان جوان، منطقه ویژه و منتخب مهاجرین  به مرحله نیمه نهایی جام فوتبال ستارگان احمدی راه یافتند.

        
به گزارش صبح ساحل، در چارچوب هفته پنجم و پایانی مرحله گروهی بازی  تیم های ستارگان احمدی و هدف سازان جوان با نتیجه  یک یک به پایان رسید و به عنوان دو تیم برتر گروه خود به مرحله نیمه نهایی صعود کردند. امیر حسین قویدل و مهرداد عالیپور برای ستارگان احمدی و هدف سازان جوان گلزنی کردند. تیم ستارگان احمدی با کسب ۸ امتیاز و تفاضل گل بیشتر به عنوان صدرنشین گروه ب، برای سه دوره متوالی راهی نیمه نهایی این رقابت ها شد.
در ادامه این پیکارها و از دیدارهای معوقه گروه الف دو تیم شریعت سید جوذر و منتخب مهاجرین به مصاف هم رفتند که در پایان به تساوی دو دو دست یافتند تا در پایان بازی های این گروه دو تیم منطقه ویژه و منتخب مهاجرین به نیمه نهایی راه یافتند.
در  بازی های  مرحله نیمه نهایی سومین دوره مسابقات فوتبال جام ستارگان هرمزگان امروز یکشنبه ۲۸ خردادماه ساعت ۱۶:۳۰ منطقه ویژه اقتصادی با هدف سازان جوان اسلام آباد  و فردا دوشنبه ۲۹ خردادماه ساعت ۱۶:۳۰ تیم های ستارگان احمدی با  منتخب مهاجرین با هم بازی خواهند کرد تا چهره تیم های فینالیست مشخص شود.
سومین دوره مسابقات فوتبال جام ستارگان هرمزگان  یکم تیر ماه  با بازی فینال در ورزشگاه شهدای کارگر بندرعباس به پایان می رسد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها