با حکم رئیس هیئت فوتبال هرمزگان

سرپرست جدید هئیت فوتبال سیریک منصوب شد



سرپرست جدید هیئت فوتبال شهرستان سیریک منصوب شد.

 


به گزارش صبح ساحل، مراسم معارفه سرپرست هئیت فوتبال شهرستان سیریک با حضور قاسم رنجبریان رئیس هیئت فوتبال هرمزگان برگزارشد.
قاسم رنجبریان گفت : تمام برنامه هایی که در فوتبال برگزار می شود باید در قالب برنامه های بلندمدت از پایه و با بهره گیری از تمام ظرفیت ها باشد.
رنجبریان اشاره کرد: هر کار و فعالیتی که در فوتبال انجام می شود باید با نگاه به آینده و همچنین در راستای ایجاد باشگاه های ساختارمند و قوی اجرا شود.
وی افزود: در سال های گذشته هئیت فوتبال سیریک جز هیئت های برتر ما بوده است و از سرپرست جدید هئیت این شهرستان می خواهم که تمام توان خود را برای شکوفایی فوتبال سیربک بردارند.
رنجبریان خاطر نشان کرد: برای تصدی پست سرپرستی هئیت فوتبال شهرستان سیریک طبق قانون چند نفر از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان سیریک معرفی و پس از بررسی های لازم ، علی آسفده به عنوان سرپرست جدید هئیت فوتبال انتخاب و از امروز مدیریت هئیت فوتبال سیریک را به دست خواهد گرفت.
در این مراسم از زحمات ولید ترکمانی در دوران مسوولیت هئیت فوتبال شهرستان سیریک تقدیر و تشکر شد. همچنین ترکمانی به عنوان مشاور رئیس هیئت فوتبال هرمزگان و عضو کمیته فوتسال استان منصوب شد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها