به دلیل حمل و عرضه غیر بهداشتی مواد پروتئینی؛

مرغ فروشی متخلف در قشم پلمب شد



رییس اداره دامپزشکی قشم گفت: یک واحد مرغ فروشی متخلف به دلیل حمل و عرضه غیر بهداشتی مواد پروتئینی در راستای تامین سلامت جزیره نشینان و مصرف کنندگان در این شهرستان مرزی پلمب شد.

به گزارش صبح ساحل، «محمد صدیق ارم»، رییس اداره دامپزشکی قشم گفت: در پی بازدید و نظارت بهداشتی بر مراکز عرضه مواد پروتئینی در این شهرستان مرزی، از یک واحد مرغ فروشی در شهر قشم مقدار ۶۰ کیلوگرم مرغ غیر بهداشتی کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: این مقدار گوشت مرغ غیر بهداشتی و غیر قابل مصرف، با حکم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم و حضور میدانی نماینده اداره کل دامپزشکی این شهرستان با حفظ شرایط بهداشتی معدوم شد.

رییس اداره دامپزشکی قشم توضیح داد: مالک این واحد متخلف نیز با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی به مراجع قضایی معرفی شد.

ارم اضافه کرد: دامپزشکی این جزیره ضمن بازدید و نظارت بهداشتی بر فعالیت مراکز مورد نظر در صورتی که با موارد غیربهداشتی برخورد کند موضوع را به مراکز قضایی ارجاع می‌دهد تا تصمیم لازم برای برخورد قانونی با آنها همچون جریمه، پلمب و یا هرگونه برخورد دیگر گرفته شود.

وی برخورد قاطع با متخلفان و تهدید کنندگان سلامت جامعه در واحد های حمل، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی در سرتاسر این جزیره را از وظایف اصلی اداره دامپزشکی قشم عنوان کرد.

رییس اداره دامپزشکی قشم اعلام کرد: قشموندان در صورت مواجه شدن با موارد مشکوک می توانند با تماس با شماره تلفن ۰۷۶۳۵۳۴۴۱۱۰ و ۰۷۶۳۵۳۴۴۴۲۰ بازرسان این اداره را مطلع سازند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها