یونیورسیاد دانشجویان جهان- چنگدو؛

کسب نخستین مدال کاروان ایران توسط ووشو/ تپانچه بادی بانوان برنزی شد



در نخستین روز رقابت‌های یونیورسیاد، شاهین بنی‌طالبی در ووشو نخستین مدال ایران را کسب کرد و تیم تپانچه بادی زنان ایران هم روی سکوی سوم مسابقات ایستاد.

به گزارش صبح ساحل، سی‌ویکمین دوره بازی‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان از امروز شنبه هفتم مردادماه در ۱۸ رشته ورزشی و با حضور وزشکاران ۱۱۹ کشور در شهر چنگدو چین آغاز شد.

در نخستین روز رقابت‌ها، کاروان ایران در رشته‌های تالو، پومسه، والیبال، تیراندازی، جودو و تیراندازی باکمان به مصاف رقبا رفت.

صبح امروز در رشته تالو فرم ووشو، شاهین بنی‌طالبی در فرم نن‌چوآن در رده سوم ایستاد و اولین مدال کاروان دانشجویان ایران را به رنگ برنز را کسب کرد. نمایندگان چین و هنگ‌کنگ مدال طلا و نقره گرفتند.

در ادامه رقابت‌های تیراندازی یونیورسیاد دانشجویان جهان در چین اما تیم تیراندازی ایران متشکل از هانیه رستمیان، لغیا محمدی و فاطمه شکاری در ماده تپانچه بادی ۱۰ متر زنان در رده سوم ایستاد و نشان برنز را گرفت.

دو تیرانداز ایران هانیه رستمیان و لیلا محمدی به فینال انفرادی این ماده رسیدند که تا ساعتی دیگر مسابقه خود را برای کسب مدال آغاز خواهند کرد.

سی‌ویکمین دوره مسابقات یونیورسیاد دانشجویان جهان از ۶ الی ۱۷ مردادماه در چنگدو برگزار می‌شود. کاروان ایران در ۱۱ رشته در این رویداد حضور دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها