کارت سوخت ۹۴۳ کامیونت وارداتی به قشم فعال شد



با پیگیری استاندار هرمزگان و بدنبال رایزنی با سازمان استاندارد، در نهایت کارت سوخت 943 کامیونت وارداتی به جزیره قشم فعال شد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته فارس، محسن رضایی فر رئیس اداره شماره‌گذاری سازمان منطقه آزاد قشم امروز در گفت و گویی خبری با اشاره به تعیین تکلیف کارت سوخت صدها کامیونت وارداتی در این منطقه گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، مشکلات مربوط به استاندارد کامیونتونت‌های وارداتی شماره‌گذاری شده در منطقه آزاد قشم حل شد و کارت سوخت این خودروها هم اکنون فعال شده است.

محسن رضایی‌فر اظهار داشت: فرایند تعیین تکلیف کارت سوخت کامیونت‌های وارداتی گرفتار دیوان سالاری بود که برای حل آن پس از نزدیک دو ماه رایزنی با نهادهای حاکمیتی و تصمیم ساز در این حوزه عملی شد.

این مقام مسئول ضمن تشکر از همکاری ویژه وزارت نفت و پیگیری‌های مدیریت عالی سازمان منطقه آزاد قشم، بیان کرد: در حال حاضر با حل مشکلات کارت سوخت این خودروها، امکان دریافت سوخت برای آنها فراهم شده است.

 

سال گذشته حدود 1000 دستگاه کامیونت وارد منطقه آزاد قشم شده بود که همه آنها توسط اداره شماره گذاری سازمان منطقه آزاد قشم پلاک‌گذاری شدند. در نهایت با حل مشکلات کارت سوخت این خودروها، امکان دریافت سوخت برای آنها فراهم شده که موجب افزایش رضایت قشموندان می‌شود.

منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها