لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور

شکست هفتم فولاد مقابل صدرنشین رقم خورد



تیم بسکتبال فولاد هرمزگان درهفته هفتم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور میزبان تیم طبیعت تهران که این بازی را هم واگذار کرد.


به گزارش صبح ساحل، در هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور تیم فولاد هرمزگان  در سالن فجر بندرعباس به دیدار تیم صدرنشین طبیعت تهران رفت و در پایان ۸۶ بر ۵۶ نتیجه را به این تیم واگذار کرد.


شاگردان رضا هنگام پور در کوارتر نخست دربرابر حریف  خود  ۲۳ بر ۶ نتیجه را به حریف واگذار کردند که نسبت به کوارتر های شش هفته گذشته این بدترین نتیجه بود.


فولاد در کوارتر دوم با اختلاف کمتر ۱۹ بر ۱۲ بازی را واگذار کرد تا نیمه نخست  ۴۲ بر  ۱۸ به سود  تیم طبیعت تهران به پایان برسد.
در کوارتر سوم  فولاد هرمزگان نسبت به دو کوارتر قبلی  بهترین نمایش را از خودش به جای گذاشت و  با یک امتیاز کمتر  ۲۰ بر  ۱۹ بازی را از دست داد.


در کوارتر چهارم و پایانی بازی شاگردان رضا هنگام پور در تیم فولاد هرمزگان خوب ظاهر نشدند و  ۲۴ بر  ۱۹ شکست خوردند تا در پایان تیم طبیعت تهران ۸۶ بر ۵۶  پیروز این دیدار باشد. با این نتيجه هفتمین شکست فولاد هرمزگان رقم خورد و این تیم همچنان قعرنشین لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور است.


در پایان این مسابقه جردن الکس با کسب ۳۱ امتیاز از تیم طبیعت به عنوان امتیاز آورترین بازیکن معرفی شد.


در سایر دیدارهای این هفته آورتای ساری ۸۴ بر ۹۰ بازی را به ذوب آهن اصفهان واگذار کرد.  مس رفسنجان ۹۹ بر ۸۵ لیموندیس فارس را برد. مهرام ۸۹ بر ۸۶ کاله را برد. پالایش نفت آبادان ۷۱ بر ۷۸ بازی را به مس کرمان واگذار کرد. بازی دو تیم رعد پدافند مشهد و شهرداری گرگان امروز یکشنبه برگزار می شود.


تا پایان هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور تیم طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان با ۱۳ امتیاز و به دلیل تفاضل اول و دوم هستند. پالایش نفت آبادان با ۱۲ امتیاز سوم است. شهرداری گرگان و مس رفسنجان با ۱۱ امتیاز چهارم و پنجم، مهرام و کاله با ۱۰ امتیاز ششم و هفتم، آورتای ساری و لیموندیس فارس با ۹ امتیاز هشتم و نهم ، مس کرمان با ۸ امتیاز دهم، رعد پدافند هوایی مشهد و فولاد هرمزگان با ۷ امتیاز و به دلیل تفاضل، یازدهم و دوازدهم هستند. در هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور فولاد هرمزگان شانزدهم آذر در شیراز به مصاف تیم لیموندیس فارس خواهد رفت.

   لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشورلیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها