برگزاری مزایده فروش ۳ هزار موتور سیکلت توقیفی در هرمزگان/ فروش و ساماندهی موتورسیکلت‌های توقیفی موجود در ۱۱ پارکینگ استان



رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از برگزاری مزایده فروش قریب به ۳ هزار موتورسیکلت توقیفی موجود در پارکینگ‌های این استان خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف فوری وسایل نقلیه، علی الخصوص موتور سیکلت‌های توقیفی موجود در پارکینگ‌ها اظهار داشت: در راستای صیانت از حقوق بیت المال و همچنین در ادامه روند برگزاری مزایده‌های وسایل نقلیه توقیفی؛ در یازدهمین مزایده تعداد دو هزار و ۹۹۸ دستگاه موتور سیکلت موجود در پارکینگ‌های استان هرمزگان به فروش رفت.

وی خاطرنشان کرد: این تعداد موتور سیکلت، در مزایده‌ای که روز چهارشنبه مورخ ۱۳ دیماه ۱۴۰۲ برگزار شد، فروخته شده است که ارزش مجموع موتور سیکلت‌های مورد مزایده، قریب به ۴۶ میلیارد ریال می‌باشد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه از  فروش و ساماندهی موتور سیکلت‌های توقیفی در ۱۱ واحد از پارکینگ‌ سطح استان؛ شامل شهرستان‌های بستک، پارسیان، میناب، جاسک، بندر خمیر، رودخانه، هشتبندی و همچنین تعدادی از پارکینگ‌های دیگر در مرکز استان خبر داد و گفت: بررسی‌های صورت گرفته، بازدیدهای میدانی و همچنین مقایسه تصاویر تهیه شده از محوطه پارکینگ ها در قبل و بعد از انجام مزایده، نشان می دهد که حجم قابل توجهی از ظرفیت این پارکینگ‌ها از موتور سیکلت های توقیفی خالی شده اند.

 

 

 

قهرمانی یادآور شد: طی ۱۰ مرحله قبلی از مزایده های برگزار شده، تعداد ۱۹ هزار ۳۷۳ موتور سیکلت به فروش رفته بود که با احتساب نتیجه مزایده اخیر، تاکنون ۲۲ هزار و ۳۷۱ موتور سیکلت توقیفی موجود در پارکینگ‌های استان هرمزگان به ارزش تقریبی ۳۱۰ میلیارد ریال فروخته شده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ابراز داشت: دستورات لازم به منظور تعیین تکلیف تمامی موتور سیکلت‌های موجود در پارکینگ‌ها صادر شده است و بر این اساس کلیه مزایده‌ها با صدور حکم قضایی و طی مراحل قانونی و در حضور نماینده دادستان و متقاضیان به فروش می‌رسد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها