رئیس جمهور در میناب:

جواب ایران به هر متجاوزی محکم خواهد بود



رئیس جمهور در جمع مردم شهرستان میناب گفت: بارها گفته شده که ما آغازگر جنگ نیستیم اما اگر کشوری تجاوزی آغاز کند جمهوری اسلامی به او جواب محکمی خواهد داد.

 

به گزارش صبح ساحل، رئیس جمهور دقایقی پیش با حضور در شهرستان میناب در مسجد امام خمینی(ره) این شهرستان حضور یافت و با مردم دیدار کرد.

رئیس جمهور  در این دیدار گفت: بارها گفته شده که ما آغازگر جنگ نیستیم اما اگر کشوری تجاوزی آغاز کند جمهوری اسلامی به او جواب محکمی خواهد داد.

قدرت نظامی ما در منطقه قدرت امنیت ساز است و کشورهای منطقه می توانند به این قدرت اعتماد و اتکا کنند. آنچه که به این قدرت شکل می دهد قدرت ایمان است.

شهید سلیمانی و سرداران رشید و بزرگان به ما آموختند که می توان با اراده و داشتن برنامه با همه تهدیدها کشور را در شرایط سخت به پیش برد.

در هرمزگان کارهای خوبی انجام شده  و در حوزه های نفت و گاز و انرژی گام های خوبی برداشته شده است.

در ابتدای صبح به نیروی دریایی سپاه سر زدم و دیدم که کارهای علم پایه ای انجام شده که هرگز دشمن باور نمی کند که انجام شده باشد.

تلاش شبانه روزی باعث شده که قدرت جمهوری اسلامی بازدارندگی داشته باشد.

این قدرت است که اکنون نه تنها تهدید نظامی نداریم بلکه می شنویم که ما جنگی علیه ایران نداریم.

وی با اشاره به پیشینه تاریخی شهرستان میناب و فعالیت های مردم در پیش و بعد از انقلاب گفت: بیش ۲۰۰ شهید در شهرستان میناب نشانه انقلابی بودن این مردم است. شهدایی که حق را شناختند و ثبات قدم در راه حق پیدا کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی افزود: حضور مردان و زنان مینابی در صحنه های پیش و بعد از انقلاب حضوری دشمن شکن است و تاریخ نشان می دهد که مردم این سامان مردمی حق خواه و عدالت خواه بوده اند.

وی گفت: مردمی که اینگونه نسبت به انقلاب و ارزش های انقلاب و دشمن شناسی بصیرت دارند راه را می شناسند و دوست و دشمن را می شناسند. راهبر را خوب می شناسند. این مردم بزرگترین سرمایه را دارند که سرمایه بصیرت است.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود گفت : ۳۰۰ میلیارد تومان برای بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرستان میناب، ۱۷۰ میلیارد تومان برای زهکشی دشت میناب، ۱۵۰ میلیارد تومان برای بهسازی سد میناب و ۱۵۰ میلیارد تومان برای انتقال آب از میناب به بندرعباس و 20 میلیارد تومان برای تکمیل مجتمع فرهنگی میناب و همچنین منابع دیگری برای بهبود سایر مشکلات در نظر گرفته شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها