هرمزگان آماده میزبانی از مسافران نوروزی می‌شود



سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: باتوجه به ایام نوروز، تمامی تمهیدات لازم برای میزبانی و ارائه خدمات به مسافران و گردشگران درنظر گرفته شده و مهیای ورود هموطنان به این استان هستیم.

     

به گزارش صبح ساحل، محمد مرودی روز دوشنبه در نشست شورای هماهنگی ترافیک استان، هدف از برگزاری این نشست را برنامه‌ریزی حمل و نقلی برای طرح ایام نوروزی سال جدید و هماهنگی و هم‌اندیشی و برداشتن گام‌های موثر در جهت کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن در ایام پیش رو دانست.

وی بیان کرد: باید با هماهنگی‌های لازم علاوه بر خدمات رسانی مناسب و مطلوب به مسافران نوروزی، بتوان امنیت و آرامش را برای شهروندان و مسافران به ارمغان آورد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، با اشاره به مشکلات موجود در اسکله بندر پُل و اسکله شهید حقانی، از تمامی دستگاه‌های مرتبط خواست تا در جهت رضایتمندی مسافران در ایام نوروز و اجرای طرح هدفمند و جدی عوامل شورای ترافیک استان و شهرستان‌ها با افزایش تیم‌های گشتی و ماموریت‌ها در مسیر کاهش تصادفات گام بردارند.

مرودی با اشاره به ضرورت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط تمامی افراد جامعه، تاکید کرد: آموزش فرهنگ ترافیک به شهروندان و کاربران مرتبط از طریق رسانه‌های محلی و مدارس، نقش موثر در کاهش تصادفات خواهد داشت و شهرداری‌ها نیز در زمینه خدمات دهی مطلوب به هموطنانی که به هرمزگان سفر می‌کنند با نصب تابلو و علایم راهنما جهت راهنمایی مسافران در ایام نوروز اقدام کنند.

وی به نصب تابلو در محورهای مواصلاتی به‌ویژه ورودی شهرها اشاره کرد و گفت: اقدامات خوبی در مبادی، کیلومتر ۳۰ ورودی شهرها و نصب تابلو و علایم در محورهای مواصلاتی استان انجام گرفته و امیدواریم در تعطیلات نوروزی سال جدید شاهد هیچ گونه تصادف و حادثه ای نباشیم.

معاون استاندار هرمزگان، از آمادگی و افزایش تیم‌های گشتی و ماموریت‌ها جهت نظارت بیشتر و کاهش تصادفات و افزایش رضایتمندی مسافران توسط دستگاه‌های مانند جمعیت هلال احمر استان، اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان و پلیس راه و راهور استان خبر داد.

مرودی، با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌های متولی در آمادگی کامل جهت ارائه خدمات به مسافران نورزی در استان هستند، خاطرنشان کرد: بنادر و دریانوردی استان با افزایش شناورهای دریایی و گیت‌های پذیرش در اسکله بندر پل جهت کاهش زمان انتظار مسافران، آماده خدمات رسانی به مهمانان نوروزی است؛ همچنین سازمان منطقه آزاد قشم نیز برنامه‌ها و طرح‌های خود را برای کاهش زمان انتظار مسافران و افزایش رضایتمندی آنان ارایه کرده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها