رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر:

۸۵ مورد عملیات امداد و نجات در ۸ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی انجام شد



رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: نجاتگران‌ این جمعیت به بیش از ۱۰ هزار نفر خدمات امدادی ارائه کردند و ۱۲۵۱ نفر را اسکان اضطراری دادند.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از ایرنا، «بابک محمودی»، رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: از تاریخ ۲۷ تا ۳۱ فروردین ماه ، ساعت ۰:۵:۳۰ صبح ۸ استان بوشهر، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان ، یزد و کیش تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این بین نیروهای این جمعیت طی ۸۵ مورد عملیات امداد و نجات به ۱۰ هزار و ۶۳۷ نفر متأثر امدادرسانی کردند، و هزار ۲۵۱ نفر را اسکان اضطراری دادند، ۱۹۳ نفر به مناطق امن انتقال، و از ۱۳۲ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد:۲۶۲ تیم عملیاتی متشکل هزار ۵۵ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

بابک محمودی گفت: ۴ نیروهای عملیاتی ۴ استان سیستان و بلوچستان ، فارس ، کرمان ، و هرمزگان کماکان در حال امدادرسانی می‌باشند. این مقام مسئول اظهار کرد : نیروهای عملیاتی این جمعیت ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک استان هرمزگان برپا کردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها