فوتبال پیشکسوتان بندرعباس

یاران احسان جام قهرمانی را بالایی سر بردند



پس از انجام ۲۹ بازی تیم  احسان قهرمان مسابقات فوتبال پیشکسوتان بندرعباس شناخته شد.

 

به گزارش صبح ساحل،  مسابقات فوتبال پیشکسوتان شهرستان بندرعباس به نام‌  زنده یاد ( احسان یوسفی) با شرکت ۱۱ تیم در دو گروه ۵ و ۶ تیمی برگزار شد و پس از  برگزاری ۲۹ بازی با قهرمانی تیم احسان به پایان رسید.

این مسابقات  زیرنظر هیئت فوتبال شهرستان بندرعباس با سرپرستی عبداله ساعی در زمین فوتبال باشگاه اروند سورو پیگیری شد.

در این دوره از بازی ها که از ۲۰ اسفند سال گذشته آغاز شده بود تیم های پیشکسوتان خلیج فارس، خورشید،ساحل، نایبند، شاهین و گمبرون در گروه اول و  تیم های پیشکسوتان اروند، احسان، مدافعان حرم و اورژانس بهبود در گروه دوم باهم رقابت کردند.

پس از انجام بازی های مرحله مقدماتی از گروه اول تیم های  خلیج فارس و گمبرون و از گروه دوم تیم های احسان و اورژانس بهبود به مرحله نیمه نهایی صعود کردند. در دیدارهای مرحله نیمه نهایی  تیم پیشکسوتان اورژانس بهبود دو بر یک از سد تیم خلیج فارس گذشت و از گروه دوم تیم احسان با یک گل گمبرون را شکست داد تا حریف  تیم اورژانس بهبود در بازی  فینال باشد.

بازی فینال  با حضور قاسم رنجبریان ریئس هیئت فوتبال استان، اصغر معماری دبیر هیئت فوتبال استان، اسماعیل مرادی دبیر هیئت فوتبال بندرعباس، فریدون ّالهامی مدیرعامل باشگاه اروند سورو و چند تن از پیشکسوتان فوتبال باشگاه اروند سورو با قضاوت عباس صادقی، مجتبی سردابه ، مصطفی بوکان و ابراهیم فیروزی برگزار شد و امیر سیف لاری مسئول کمیته پیشکسوتان داوری هرمزگان نظارت داوری  بر عهده داشت. 

دو تیم بازی خوب و پایاپایی از خود به نمایش گذاشتند؛ اما سرانجام این تیم  پیشکسوتان احسان بود که با یک بازی برتر و با نتیجه دو  بر یک از سد حریف خود گذشت و به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت و تیم اورژانس بهبود نایب قهرمان شد.

 برای  تیم احسان  قهرمان این مسابقات ، بهروز بهرامی، محمد رضا مسیحی، حسام الدین دلاوری، عبدالعلی عباس زاده، حبیب یوسف زاده، فردین هاشمی، علی ذاکری، محمد علی موذن، فرزاد قنبری،  کشکولی، امین صالحی، محمد حاج حسینی، محمد خلیل پور اشرف، روح اله قربانیان، حمیدرضا کوهساری، حسین برخورداری،حجت رامشگر، مجید محمودی، نادرحسینی نیا ،علی شنبه پور، یداله ذاکری ، علی عابدینی نیا با هدایت حمیدرضا حیدری پوری بازی کردند. در  این دوره از مسابقات ، فنی ترین بازیکن  موسی زینلی از تیم خورشید، بهترین دروازه بان  رضا رنجبر از تیم خلیج فارس، آقای گل مسابقات رضا احمد پور با ۹ گل زده از تیم گامبرون، مربی برتر حمید رضا حیدری پور  از تیم احسان، بهترین تماشاگر  یوسف عبدالهی از تیم اروند سورو و جام اخلاق این دوره از مسابقات هم  به تیم پیشکسوتان اروند سورو تعلق گرفت

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها