پیش فروش محصولات سایپا

طرح جایگزینی خودروهای فرسوده



آن دسته از متقاضیانی که در بهمن ماه سال گذشته در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده شرکت گرده و حائز شرایط هستند می توانند در این طرح شرکت کنند.

                                                      

به گزارش صبح ساحل، به اطلاع میرساند مطابق بخشنامه های فروش دهه مبارک فجر و نیمه شعبان (در بهمن ماه سال گذشته) تعدادی از متقاضیان نسبت به پیش ثبت نام طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اقدام نمودند و اطلاعات ایشان به ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده ارسال و پس از درج مشخصات خودروی فرسوده، متقاضیانی که حائز شرایط مشارکت در طرح مذکور بوده اند به این شرکت ارسال گردید و بر این اساس شرایط فروش ذیل صرفاً جهت این دسته از متقاضیان برقرار میباشد لذا حائزین شرایط میتوانند با مراجعه به سامانه گروه خودروسازی سایپا نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. 

متقاضیان محترم از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 1403/03/09 تا تاریخ 1403/03/19 میتوانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام نمایند. لازم بذکر است شرکت در این طرح صرفاً از طریق آدرس فوق امکان پذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرس ها ، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

شرایط فروش:

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها