دفترچه انتخاب رشته‌ آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ منتشر شد



دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ منتشر شد.
 
به گزارش صبح ساحل، نتایج اولیه آزمون ورودی مقطع کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ از ۸ خردادماه در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قابل مشاهده است.
 
داوطلبان برای دسترسی به نتیجه آزمون خود می توانند با یکی از روش‌های درج شماره پرونده، مشخصات شناسنامه‌ای (نام‌خانوادگی و نام، شماره شناسنامه و تاریخ تولد) یا رسید ثبت‌نامی نتیجه آزمون خود را مشاهده کنند.
 
آن دسته از افرادی که بر اساس محتوای کارنامه مذکور مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در این آزمون شده‌اند، لازم است مطابق مفاد این اطلاعیه نسبت به دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ۲) و همچنین تکمیل فرم انتخاب رشته‌های اینترنتی خود در موعد مقرر به ترتیب زیر اقدام کنند.
 
دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ۲) این آزمون که شامل شرایط، ضوابط و ظرفیت پذیرش رشته‌ها است، امروز جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور منتشر شده است.
 
متقاضیان مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی می توانند ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (دفترچه شماره ۲) اقدام کرده و با توجه به نتیجه اعلام شده در کارنامه اعلام نتایج اولیه، کدرشته محل‌های مورد نظر خود را استخراج و به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن در فرم پیش‌نویس درج کنند.
 
داوطلبان پس از اطمینان از صحت رشته محل‌های انتخابی خود، از روز شنبه ۱۲ خرداد تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۶ خرداد با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری، شماره شناسنامه یا کد رهگیری که در پایان ثبت‌نام اولیه توسط سیستم به متقاضی داده شده است (درج این اطلاعات برای ورود به برنامه انتخاب رشته ضروری است) نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی (حداکثر تا ۱۰۰ کدرشته‌محل) و تکمیل فرم مذکور اقدام کنند.
 
پس از تأیید نهایی رشته‌های انتخابی توسط متقاضی، رسید توسط سیستم در اختیار وی قرار داده خواهد شد، در غیر این صورت انتخاب رشته آنان تکمیل نشده است.
 
آن دسته از متقاضیان علاقمند به انتخاب رشته‌های تحصیلی مراکز و واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، باید پس از اعلام نتیجه اولیه آزمون و دریافت کارنامه، برای اطلاع از زمان و نحوه انتخاب رشته از تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۲به درگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org مراجعه کنند.
 
انتخاب رشته برای رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از کد دسترسی مندرج در کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون بطور مجزا و از طریق دانشگاه مذکور انجام می‌پذیرد. متقاضیانی که در یکی از رشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی یا دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شوند، می‌توانند به دلخواه خود منحصراً در یکی از مؤسسات ثبت‌نام و مشغول به تحصیل شوند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها