الهلال قهرمان جام حذفی عربستان شد؛ رونالدو فصل را بدون جام به پایان رساند



تیم الهلال با پیروزی مقابل النصر در ضربات پنالتی، فاتح جام حذفی عربستان شد.

به گزارش صبح ساحل، در دیدار نهایی جام پادشاهی عربستان، تیم‌های الهلال و النصر به مصاف هم رفتند که این دیدار پس از تساوی یک بر یک در جریان بازی، با پیروزی الهلال در ضربات پنالتی به پایان رسید.

 
در این مسابقه الهلال با گل دقیقه ۷ میتروویچ از حریف پیش افتاد و اخراج اوسپینا دروازه بان النصر در دقیقه ۵۶ کار را برای این تیم سخت‌تر کرد. اما علی البلیهی مدافع پرحاشیه الهلال در دقیقه ۸۷ به دلیل درگیری با بازیکن حریف از زمین اخراج شد و تنها چند ثانیه بعد النصر توسط آیمن احمد گل تساوی را زد تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود. در دقیقه ۹۰ این بازی کولیبالی هم از الهلال اخراج شد تا این تیم وقت‌های اضافه را ۹ نفره بازی کند. برخورد قیچی برگردان زیبای رونالدو به تیر دروازه الهلال هم از جمله صحنه‌های زیبای وقت‌های معمول این بازی بود.
 
وقت‌های اضافه هم گلی در برنداشت تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در این ضربات اگرچه یاران رونالدو تا یک قدمی پیروزی پیش رفتند، اما در نهایت الهلال با نتیجه پنج بر چهار پیروز شد تا هر دو جام این فصل فوتبال عربستان را برده باشد و رونالدو و تیمش فصل را بدون جام به پایان برسانند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها