با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان برگزار شد

جلسه کمیته تخصصی شورای ورزش بندر خمیر



جلسه کمیته تخصصی شورای ورزش شهرستان بندرخمیر برگزار شد.

    
به گزارش صبح ساحل،  جلسه کمیته تخصصی شورای ورزش بندرخمیر با دستورکار بررسی مسائل و مشکلات هیئت‌های ورزشی و نحوه صحیح و قانونی استفاده از اماکن ورزشی شهرستان برگزار شد.
در این جلسه که با حضور یونس برهم رئیس اداره ورزش و جوانان و روسای هیئت های ورزشی شهرستان برگزار شد ، ضمن بررسی مسائل مختلف هیئت‌ها بر نظارت بیشتر بر عملکرد و فعالیت هیئت‌ها و باشگاه های ورزشی شهرستان تاکید شد.
دراین جلسه اجرای ماده ۵ و نحوه استفاده قانونی از اماکن و فضاهای ورزشی با اولویت هیئت‌ها ورزشی تشریح و مقرر شد  طی یک ماه آینده فضاهای ورزشی  شهرستان برابرقانون ابلاغی تعیین تکلیف شوند.

    


با همت و مساعدت شورای شهر و شهرداری مجموعه ورزشی  بندر خمیر ساماندهی می شود
با همت و مساعدت شورای شهر و شهرداری، مجموعه ورزشی شهر بندر خمیر ساماندهی می شود.
در دیدار رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان با شهردار  بندرخمیر بر تغییر وضعیت و ساماندهی مجموعه ورزشی آزادی بندر خمیر تاکید شد.
یونس برهم در دیدار با عبدالرحمن غواصی شهردار بندر  خمیر خواستار مساعدت شهرداری و شورای شهر برای ساماندهی و تغییر وضعیت تنها مجموعه ورزشی این جهانشهر تالابی شد.
یونس برهم با حضور در شهرداری و دیدار با شهردار بندر  خمیر ضمن تشکر و قدردانی از حمایت های همیشگی شواری شهر و شهرداری از ورزش و ورزشکاران بندر  خمیری درخواست مساعدت ویژه شهرداری در ساماندهی مجموعه ورزشی آزادی بندرخمیر را مطرح نمود که با استقبال شهردار و بازدید فوری از وضعیت این ورزشگاه منجر شد . بر پایه همین گزارش در بازدید میدانی عبدالرحمن غواصی و یونس برهم از  ورزشگاه قدیمی بندرخمیر مقرر شد پس از هماهنگی با شورار شهر ابتدا نسبت به طراحی و اجرای ورودی مناسب و سپس ساماندهی و زیبا سازی محوطه و نقاط مختلف ورزشگاه نهایت همکاری با مجموعه ورزش و جوانان صورت گیرد.
شهردار بندر خمیر در این بازدید اظهار داشت:  ورزشگاه‌ها در همه شهرها و مناطق به جهت حضور خیل عظیم ورزشکاران از اقصی نقاط استان و کشور  به عنوان نماد و پیشانی شهر محسوب می شود و همه دستگاه ها باید در حد توان در زیباسازی و ساماندهی آن با متولی آن همکاری نمایند. عبدالرحمن غواصی تاکید کرد: همراه با اعضای زحمتکش شورای شهر بندر خمیر برای انجام هرگونه همکاری در کنار دستگاه ورزش و جوانان خواهیم بود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها