سرپرست دبیری هیئت تکواندو هرمزگان خبر داد:

اهدای یک تخته تشک استاندارد بین به میناب



سرپرست دبیری هیئت تکواندو استان هرمزگان از اهدای یک تخته تشک استاندارد توسط ریاست هیئت استان به شهرستان میناب خبر داد.

        
به گزارش صبح ساحل، جعفر غلام‌زاده گفت : با دستور رئیس هیئت تکواندو استان، در نظر است تا با استفاده از ظرفیت های مالی و اقتصادی هیئت استان نسبت به خرید تجهیزات لازم برای شهرستان ها اقدام شود.
در همین راستا در گام اول بنا بر آن شد تا در خصوص خرید تشک های تکواند (شیهاپ‌چانگ) مطابق با استاندارد های بین المللی اقدام که این مهم در دستور کار قرار گرفت و مراحل نهایی آن انجام شد یک  تخته تشک استاندارد (شیهاپ‌چانگ) به هیئت تکواندو شهرستان میناب تحویل داده شد.
وی افزود: قطعا در تلاش ایم تا با پیگیری های به عمل آمده، نسبت به در اختیار قرار دادن این تشک ها به سایر هیئت شهرستان ها نیز اقدام کنیم و این اهدایی ها مبنی بر عملکرد هیئت ها و رتبه بندی آن ها بر اساس شاخص های فعالیت‌شان خواهد بود.
غلام‌زاده در پایان عنوان داشت:  تا پایان ماه جاری نسبت به در اختیار قرار دادن تشک به هیئت های حاجی آباد و بندرلنگه هم اقدامات لازم انجام خواهد شد.
وی گفت: خرید تشک های استاندارد بین المللی برای شهرستان های استان هرمزگان از محل اعتبارات این هیئت ورزشی انجام شده است که امید می رود  زمینه رشد و شکوفایی بیشتر هیئت های شهرستانی را فراهم نماید.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها