پیگیری گلایه شهروندان از سدمعبر در ورودی خیابان بهشت‌زهرای بندرعباس؛

گلفروشان ورودی آرامستان باغو ساماندهی می‌شوند



برخی از شهروندان بندرعباس از سدمعبر در ورودی خیابان بهشت‌زهرای باغو و توقف به دلیل وجود گل فروشی های سیار گلایه کردند که در این راستا، رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس از ساماندهی تمام دست فروشان طی یک ماه آینده خبرداد.
اگر برای زیارت اهل قبور به آرامستان باغو سرزده باشید در ورودی خیابان منتهی به بهشت‌زهرای بندرعباس متوجه حضور گل‌فروشانی خواهید بود که با سد معبر مانع تردد خودروها می‌شوند. هرچند بردن گل برای زیارت اهل قبور به یک آیین تیدبل شده و بسیاری از مردم از این کار استقبال می‌کنند؛ اما محل جای نمایی این افراد در ورودی خیابان امری خطرناک بوده که بارها توسط شهروندان مطرح‌شده  است. طی پیگیری‌ها به‌عمل‌آمده وظیفه‌ی ساماندهی این افراد با شهرداری بندرعباس است. در همین خصوص "امید کاردانی رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس" در مصاحبه‌ای که با خبرنگار صبح ساحل داشت اعلام کرد که به‌زودی گل‌فروشی‌های واقع در این منطقه ساماندهی می‌شوند.امید کاردانی رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس در خصوص سد معبر گل‌فروشی‌ها در ورودی خیابان آرامستان گفت:  برای جمع‌آوری تعدادی افرادی که در ورودی آرامستان مستقر بوده و گل ‌می‌فروشند، اقداماتی شده و این مورد به واحد تخلفات شهری گزارش‌شده است و بنا بر هماهنگی‌های صورت گرفته با شهرداری این افراد تا اواخر هفته آینده به‌طور کامل جمع‌آوری خواهند شد.
کاردانی افزود: وجود گل‌فروشی یکی از واجبات هر آرامستانی است و جز درخواست‌های شهروندان بوده و باید مکانی برای آن در نظر گرفته می‌شد. 
سازمان آرامستان بندرعباس اقدام به احداث 10 واحد مغازه جدید نموده که به‌منظور رفاه حال شهروندان قرار است که طی یک ماه آینده واحد‌های در حال ساخت در سازمان آرامستان بندرعباس به اتمام خواهد رسید و دو مورد از این واحد‌ها به گل‌فروشی اختصاص می‌یابد.
همچنین سنگ‌تراشی و سنگ‌ مزار فروشی‌ها در سطح شهر جمع‌آوری و به داخل آرامستان منتقل می‌شوند و قسمتی از این مغازه‌ها نیز به اغذیه و سوپرمارکت تبدیل می‌شوند. تمام این واحدها تا یک ماه آینده آماده خواهند شد تا تمام نیاز مردم را در یک مکان رفع نماییم.
روزنامه صبح ساحل
  گل‌فروشی‌های ورودی آرامستان باغو ساماندهی می‌شوند
منتظر تایید: 4
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها