مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان خبرداد:

بررسی مشکلات شهرک‌های صنعتی پارسیان و نیازسنجی برای احداث شهرک جدید در دستور کار



مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان هرمزگان با فرماندار شهرستان پارسيان دیدار و گفت‌وگو کرد و از بررسی مشکلات شهرک‌های صنعتی پارسیان و نیازسنجی برای احداث شهرک جدید در دستور کار خبر داد.

 


به گزارش صبح ساحل، دکترسید امیر امیری زاد، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان هرمزگان به منظور بررسی مشکلات شهرک صنعتی و نواحی صنعتی شهرستان و آینده پیش روی آن با مهندس اصغر هاشمی،فرماندار شهرستان پارسیان در محل فرمانداری پارسیان دیدار و گفت‌وگو کرد.


موضوع این دیدار بررسی مسائل و مشکلات شهرک صنعتی،بحث‌ نیاز به پیش بینی و احداث شهرک جدید با توجه به نیاز شهرستان در آینده نزدیک به ساماندهی صنایع کوچک و استقرار صنایع خُرد و پایین دستی مرتبط با صنایع بزرگ مستقر در منطقه ویژه اقصادی پارسیان بود.


مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان هرمزگان در این دیدار ضمن تقدیر از همکاری های فرماندار پارسیان اظهار داشت: یکی از مهمترین سیاست‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان، حفظ وضعیت اشتغال موجود در جامعه است که با همکاری صاحبان صنایع، این مهم محقق شده و امروز با ایجاد و راه اندازی واحدهای جدید، به دنبال ایجاد فرصت‌های شغلی جدید هستیم.


وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم گفت: تکیه بر جهش تولیدات داخلی با تکیه بر سرمایه گذاری بخش خصوصی میسر است و علاوه بر این که می‌تواند وضعیت اشتغال را بهبود بخشد، باعث بهبود وضعیت معیشت مردم نیز خواهد شد.


مهندس هاشمی،نماینده عالی دولت در شهرستان پارسیان نیز ضمن عرض خوشامدگویی و تشکر از خدمات شرکت شهرک های صنعتی استان هرمزگان تاکید کرد:تولید کننده برای ادامه فعالیت خود، باید به آینده امیدوار باشد و این امید تنها در سایه حضور مدیران در صحنه و تلاش و همت مسئولانه تمامی افراد محقق می شود و بدون تردید شرکت شهرک های صنعتی یک محرک قوی برای استقبال بیشتر فعالان حوزه اقتصادی، صنعتگران و تولید کنندگان برای مشارکت بیشتر می‌باشد.


فرماندار پارسیان در پایان خاطرنشان کرد:شهرستان پارسیان به لحاظ ساختار استراتژيک،ظرفیت های فراوان و با وجود منطقه ویژه اقتصادی از مزیت های فراوانی برخوردار است که هر یک از این مزیت ها می تواند شرایط مناسبی برای صنایع مختلف و تولید کنندگان فراهم کرده و آنان را در امر تولید موفق تر از سایر مناطق کند

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها