رونمایی از دوازدهمین فرزند ایلان ماسک



ایلان ماسک و زیلیس نزدیک به دو سال پیش صاحب یک دوقلو شده بودند و حالا مشخص شده است که یک فرزند دیگر هم دارند.

دیجیاتو نوشت: ایلان ماسک، دومین فرد ثروتمند جهان که مدت‌هاست از کاهش جمعیت زمین انتقاد می‌کند و به‌دنبال مقابله با این بحران است، یک فرزند دیگر هم دارد. طبق گزارشی جدید، ایلان ماسک از مدیر ارشد نورالینک صاحب فرزند مخفی دیگری شده است که تعداد فرزندان او را به ۱۲ می‌رساند.

براساس گزارش جدید بلومبرگ، ایلان ماسک اوایل سال جاری میلادی از مدیر ارشد نورالینک، «شیون زیلیس»، صاحب فرزند جدیدی شده است. نزدیک به دو سال پیش مشخص شد ایلان ماسک و زیلیس صاحب یک دوقلو هستند.

با این فرزند جدید، حالا ایلان ماسک ۱۲ فرزند دارد، البته شاید فرزندان مخفی دیگری هم در کار باشند که از آن‌ها بی‌اطلاعیم. ایلان ماسک ۳ فرزند از موسیقی‌دان کانادایی، «گرایمز»، و ۶ فرزند از رابطه‌های قبلی‌اش دارد. درنهایت هم صاحب ۳ فرزند از زیلیس شده است که تعداد کل فرزندان ماسک را به ۱۲ می‌رساند.

ایلان ماسک و شیون زیلیس

     

ایلان ماسک نگران کاهش جمعیت جهان است

ایلان ماسک یکی از منتقدان کاهش نرخ زادولد در جهان است. او چند روز پیش با انتشار یک نمودار، مدعی بحران باروری در اروپا شد. سال ۲۰۲۲، ماسک در مصاحبه‌‌ای با «تاکر کارلسن» و صحبت در کنفرانس مؤسسه Milken نظراتش را مطرح کرده بود. او به کارلسن گفته بود کاهش نرخ زادولد بزرگ‌ترین خطری است که تمدن را تهدید می‌کند. سال ۲۰۲۱، سازمان غیرانتفاعی ماسک ۱۰ میلیون دلار به دانشگاه آستین اهدا کرد تا بودجه گروهی تحقیقاتی برای بررسی وضعیت جمعیت جهان تأمین شود.

درحالی بلومبرگ گزارشی از فرزند جدید ایلان ماسک منتشر کرده که چند روز گذشته گزارش‌هایی درباره رفتار نامتعارف ماسک با زنان در شرکت اسپیس ایکس منتشر شده بود؛ برای مثال وال استریت ژورنال در گزارشی مدعی شد یکی از کارآموزان اسپیس ایکس پس از برقراری ارتباط با ایلان ماسک، به یکی از مدیران این شرکت تبدیل شده است. نزدیک به یک هفته پیش هم چند مهندس سابق اسپیس ایکس از ایلان ماسک به اتهام آزار جنسی شکایت کردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها