فردا آخرین مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی



مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از ثبت‌نام و انتخاب رشته بیش از ۱۷ هزار داوطلب در دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ خبر داد.

                                                                                                                                                         

به گزارش صبح ساحل، دکتر علیرضا کریمیان افزود: ثبت‌نام و انتخاب رشته دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ از روز یکشنبه ۲۷ خرداد ماه آغاز شده است و فردا یکشنبه ۳ تیر آخرین فرصت ثبت نام و انتخاب رشته داوطلبان است.

مشاور سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور افزود: تاکنون بیش از ۱۷ هزار نفر برای پذیرش در این دوره‌ها ثبت‌نام کرده‌اند.

وی گفت: دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته هم‌زمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان قابل دسترس است و متقاضیانی‌که دارای شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته هستند، می‌توانند در این برنامه پذیرش ثبت‌نام کنند.

کریمیان درباره متقاضیان رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: متقاضیان رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی لازم است برای پذیرش در رشته‌های با آزمون این دانشگاه در درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور ثبت نام کنند و زمان انتخاب‌رشته برای رشته محل‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی متعاقباً از سوی دانشگاه اعلام می شود.

وی خاطرنشان کرد: آن‌دسته از متقاضیانی‌که علاقه‌مند به پذیرش در رشته‌های پذیرش با سوابق تحصیلی بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی هستند لازم است به درگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه مذکور مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور یادآور شد: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ برای آن‌دسته از مجموعه‌های ثبت‌نامی که پذیرش آنها با آزمون است در روز جمعه ۲ شهریور ماه برگزار خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها