۳۸۴ شعبه اخذ رای در بندرعباس پیش‌بینی شده است



سرپرست فرمانداری بندرعباس گفت: برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ۳۸۴ شعبه اخذ رای در این شهرستان پیش‌بینی شده و عوامل اجرایی شعبه‌ها نیز ساماندهی شده‌ است.

     

️به گزارش صبح ساحل به نقل از ایرنا: حبیب بهادری روز شنبه با اعلام این خبر افزود: در این شهرستان یک حوزه مرکزی شامل شهر بندرعباس و بخش مرکزی و پنج حوزه فرعی شامل بخش‌های فین، قلعه قاضی، شمیل، تخت و هرمز درنظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: عوامل اجرایی شعبه‌ها نیز ساماندهی شده‌اند و شعبه‌ها نیز درحال کنترل شدن هستند و باتوجه به گرمای هوا تلاش داریم سیستم سرمایشی مورد نیاز را تامین و آماده کنیم تا محل‌های اخذ رای محل مناسبی باشد.

بهادری تصریح کرد: از میان ۶ نامزد ریاست جمهوری، پنج نامزد تاکنون روسای ستاد خود در شهرستان بندرعباس را معرفی و فعالیت و نشست‌های خود را آغاز کرده‌اند.

به گفته فرماندار بندرعباس، شور و نشاط سیاسی ایجاد شده و امیدواریم این شور و نشاط در نهایت به انتخاب فرد اصلح بیانجامد.

بهادری از مردم خواست باتوجه به شرایط دمایی، از همان لحظات ابتدای هشتم تیرماه با مراجعه به شعبه‌ها اخذ رای، اقدام به رای دادن کنند، ضمن اینکه کارت ملی و شناسنامه به عنوان مدارک هویتی مورد قبول هستند و الزامی است.

وی ادامه داد: همچنین برای گرم شدن تنور انتخابات، با همکاری بسیج دانشجویی تریبون آزاد در چند نقطه بندرعباس به صورت سیار در کانون‌های جمعیتی دایر می‌شود تا مردم عقاید، نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دهند.

فرماندار بندرعباس همچنین از راه‌اندازی تلویزیون اینترنتی و آغاز فعالیت آن در هفته پیش رو خبر داد و اظهار کرد: در بستر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تلویزیون اینترنتی برای پخش مناظرات و گفت و گوهای ستادهای انتخاباتی کار خود را آغاز می‌کند تا در نهایت به نشاط سیاسی و اجتماعی منجر شود.

انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری هشتم تیرماه‌ ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها