تعیین محل استقرار شعبه‌های اخذ رای در هرمزگان آغاز شد



دبیر ستاد انتخابات چهاردهمین دوره رییس جمهوری در هرمزگان، گفت: هیات‌های اجرایی ستاد انتخابات در تمامی شهرستان‌های استان کار بررسی و تعیین محل استقرار شعبه‌های اخذ رای را آغاز کرده‌اند.

 

به گزارش صبح ساحل، محمدجواد خجسته روز چهارشنبه با تاکید بر اهمیت دسترسی آسان مردم به شعبه‌ها در زمان برگزاری انتخابات، افزود: امنیت و آسایش مردم در زمان رای‌گیری اولویت‌های مهم ستاد انتخابات استان در تعیین محل استقرار شعب و تعداد شعبه‌های هر شهرستان است.

وی با اشاره به تجربه برگزاری انتخابات سال گذشته با مجموع یکهزار و ۴۵۱ شعبه اخذ رای در استان بیان کرد: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با ۵۷۵ شعبه سیار و ۸۷۶ شعبه ثابت در استان برگزار کردیم که مردم با کمترین معطلی توانستند در این امر مهم شرکت کنند

دبیر ستاد انتخابات هرمزگان اظهار کرد: در انتخابات پیش‌رو نیز تلاش مجموعه ستاد انتخابات بر اصل ایجاد زمینه حضور و مشارکت حداکثری مردم است و هیات‌های اجرایی در شهرستان‌ها با امکان سنجی مناسب، تعداد و محل استقرار شعب ثابت و سیار را تعیین می‌کنند.

خجسته از فعال شدن ستاد پشتیبانی به‌منظور رفع نواقص و تامین نیازمندی‌های ستاد خبر داد و گفت: طبق جدول زمانبندی اعلام‌شده از سوی وزارت کشور، در استان هرمزگان مقدمات زیرساختی و نرم‌افزاری برگزاری انتخاباتی پرشور مهیا شده و درحال تکمیل است.

برگزاری زودهنگام چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری باتوجه به شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، رییس‌جمهور محبوب ایران، در دستورکار وزارت کشور قرارگرفته و هشتم تیرماه سال‌جاری زمان رای گیری تعیین شده‌است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها